פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוגזם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אנו ביטלנו את החוזה שלנו עם חברת YES עקב נסיעה לחו"ל, ביררנו כחודש לפני הנסיעה האם נוכל לבטל את ההסכם ביננו ללא קנסות ואכן קיבלנו תשובה חיובית.
לפני כמה ימים הסתכלתי על חיובים בכרטיס האשראי ונדהמנו לגלות חיוב של חברת YES על סכום של 556.56 ש"ח!! , שלחנו להם מייל דרך האתר שלהם (משום שאנו בחו"ל) ולא קיבלנו מהם שום עידכון לגבי החיוב.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על העברת פנייתה של מר יובל גרוסמן בענין המנוי על שם הגב' לימור גרוסמן.

מבדיקה ברשומות המנוי נמצא כי ביום 20.12.2006 סוכם למול הגב' גרוסן כי באופן חריג ולפנים משורת הדין חשבון המנוי על שמה לא יחויב בגין חיוב החזר עלות הטבה וזאת עם סיום התקשרותה למולנו.

לאחר איסוף ציוד הקצה אשר היה ברשותה של הגב' גרוסמן נרשם חויוב בגין החזר עלות ההטבה בגובה 399 ש"ח בחשבון המנוי .

מאחר וסגירת חשבונית החברה (ביליניג) בוצעה טרם ניתוק המנוי זיכוי על סך 399 ש"ח יבוצע על ידינו לחברת האשראי ויזה כא"ל לחשבון על שם גרוסמן ביום 27.3.2007.

אנו מאחלים לגב' גרוסמן ובני ביתה הצלחה בדרכם החדשה ומקווים לראותם חזרה לקוחות חברתנו עם חזרתם ארצה בבו העת.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה