פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עושים צחוק מאיתנו!!! תלונת המשך לתלונה מחודש ינואר בנושא אי החזר פיקדון עבור ממירים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותכם, אני חייבת להפנותכם לתלונתי מחודש ינואר בנושא "אי החזר פקדון עבור ממירים".
בתשובה לתלונה זו, רשם נציג YES תשובה מפורטת, מנומסת, כתובה יפה ומלאה אי-דיוקים. נציג YES כותב לכל אורך התשובה על ממיר אחד, בעוד קיבלתי ושילמתי דמי פקדון על שניים (250 ש"ח על כל אחד מהממירים - יחד 500 ש"ח, כפי שציינתי בתלונה). ב"שורה התחתונה", רשם נציג YES, כי (ואני מצטטת) " ומאחר שבידי הסכם התקשרות ראשוני בו לא עודכן הסעיף הנ"ל כאמור לעיל, הוחלט כי חברתנו תחייב את מנוי הלקוח עם החזרת הציוד לפי חישוב פחת של 10% מסכום הפיקדון ששולם בפועל (250 ₪), להלן בסך 25 ₪ לכל שנה או חלק ממנה בה היה הציוד ברשותו וזאת על פי דין ".
עלי רק להוסיף ולחדד כי החזר זה צריך להיות עבור כל אחד משני הממירים ששילמתי עבורם דמי פיקדון במעמד אותו חוזה בדיוק.
ציוד הקצה נאסף מביתי בתאריך 10/01/2007 ורק היום 22/03/2007, סוף סוף הואילה החברה לשלוח לי חשבון סופי. סכום ההחזר שרשום בקבלה ........0000 ש"ח (חבל שלא ניתן להוסיף קובץ סרוק של החשבון באתר). הסעיפים הרשומים : החזר עבור דמי פיקדון 312.45- ש"ח.
פחת עבור דמי פיקדון 312.45 ש"ח.
סכום סופי, כאמור, 0.00 ש"ח.
אין לי מושג מאין צץ הסכום ה"מדוייק" של 312.45 ש"ח. הסכומים האמורים הם בדיוק כפי שהתייחס אליהם נציג YES בתלונתי הקודמת 250 ש"ח לממיר, רק שמדובר בשני ממירים ולא אחד. בידי החוזה (כולל האותיות הקטנות שחשבו שאולי לא נקרא...).
היום, 22/03/2007, בעלי התקשר ודיבר עם נציגה בשם אסנת כדי לברר את פשר הבדיחה העצובה. הגב' אסנת לא סיפקה בתשובתה הלא ברורה והמתחמקת את בעלי וסירבה להעבירו לנציג בכיר יותר בתואנה ש"הוא לא יעזור לו".
בקיצור - חברת YES עושה צחוק מלקוחותיה. מתייחסת "כאילו" (!) ברצינות לתלונות ועושה רושם "כאילו" הוגנת, עד שמגיע הרגע בו צריך באמת להחזיר כסף. סכומי הכסף (שלנו הצרכנים !!!) משתנים מעת לעת, מנציג לנציג, לפי ראות עיניהם של נציגי חברת YES.
לצערי, תלונות בכלל ותלונות חוזרות בפרט, אינן מוסיפות כבוד לחברת YES!!!

בנוסף, עליי לציין כי בידי כתבה שפורסמה בגלובס, ע"י מר יצחק דנון. הכתבה עוסקת בעניין זה בדיוק - תביעה ייצוגית שמבקשת התובעת, גב' ברכה רוחמה, לתבוע את חברת YES עבור גביית פחת על הממירים, בסכום הגבוה בהרבה מכפי שמצויין בחוזה.
מדיניות של חברת YES ??? כנראה שכן....
עוגמת נפש, עלבון ו סוג הנזק :
לקבל ומיד (!) את כספי בחזרה. 200 ש"ח בחשבון פשוט. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על העברת פנייתה הנוספת של הגב' שגית נפתלי מיום 27.3.2007.

בהתאם לרשומות מערכת החברה ביום 19.7.2001 הצטרף מר איציק נפתלי לשירות yes.

ביום 25.7.2001 חויב חשבון המנוי על שם מר נפתלי בסך 62.49 ש"ח + 62.49 ש"ח בגין פקדון 2 ממירים
ביום 25.8.2001 חויב חשבון המנוי על שם מר נפתלי בסך 62.49 ש"ח בלבד, בגין פקדון ממיר אחד
ביום 25.9.2001 חויב חשבון המנוי על שם מר נפתלי בסך 62.49 ש"ח בגין פקדון ממיר אחד
ביום 25.10.2001 חויב חשבון המנוי על שם מר נפתלי בסך 62.59 ש"ח בגין פקדון ממיר אחד

בהתאם להסכם ההתקשרות ויופחת מדי שנה סך 50 ש"ח לשנה או חלק ממנה (20% מערך הפקדון). למרות האמור לעיל, הוחלט כי yes תחייב את מנוי הלקוח עם החזרת ציוד הקצה לפי חישוב פחת 10% מסכום הפיקדון ששולם בפועל (250 ש"ח) להלן סך 25 ש"ח לכל שנה או חלק ממנה בה היה הציוד ברשותו וזאת על פי דין, החלטת החברה לגבות פחת נמוך מהקבוע בהסכם, אינה מדיניות גורפת אלא לפנים משורת הדין ובואופן חריג.

לאור האמור לעיל, ביום 25.2.2007 זוכה חשבון המנוי על שם מר איציק נפתלי בסך 312.45 ש"ח בגין החזר פקדון לפי חישוב 20% מהסכום ששילם, וזאת מאחר שבעת ביצוע גמר חשבון נעשה חישוב אוטומטי ולא ידני בחשבון המנוי.

בנוסף, ביום 27.3.2007 הועבר לחשבון חברת האשראי על שם מר נפתלי סך 156.22 ש"ח בגין הפרש חיוב לפי 10% בהתאם.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה