פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יס מקס - המשך אי טיפול נושא התלונה:
זילברמן עמיחי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
תקציר התלונה מיום 30.11.06:
כאמור רכשתי מכשיר יס מקס לא תקין(נכבה כל 30 דקות) וביקשתי פיתרון זמני על מנת לסיים לראות את החמר שהוקלט על גבי המכשיר.(מכשיר נוסף לטענתם לא בא בחשבון)

כמה ימים לאחר הגשת התלונה פנתה אליי אחראית בקשרי לקוחות ושמה ציפי.
ציפי ניסתה להשיג עבורי את החמר המוקלט מערוץ ויוה.
לאחר שבועיים פלוס מינוס התקשרה ציפי וטענה שלא תוכל להשיג את החמר.
ביקשתי ממנה פיתרון הולם לבעיה והיא הציעה שנסיים לראות את החמר והיא תזכה אותנו עבור התשלום החודשי לחברת "יס" למשך תקופה זו.
לאחר חודש וחצי סיימנו לראות את החמר המוקלט ופניתי עשרות פעמים והשארתי הודעות לציפי אך היא בחרה שלא לחזור אליי.

לאור אדישות המערכת והתעלמות מוחלטת מפניותיי החלטתי לבטל את הרשאת החיוב דרך פנייה לחברת האשראי.

כמובן שלאחר כמה ימים התקשרה נציגת החברה והסברתי לה את כל השתלשלות הדברים.

הנציגה חזרה אליי אחרי כמה ימים וטענה שלאחר בירור מול ציפי לא הובטח לי זיכוי עבור תקופה זאת.

יש לציין כי:

1. מזה 4 חודשים אני עדיין נותרתי עם מכשיר יס מקס לא תקין.
2. הזיכוי עבור הזמן היה התנאי להסכמתי לאחר התלונה הקודמת שכן לא הסכימו לספק לי מכשיר נוסף ולא הצליחו להשיג את התוכניות מערוץ ויוה.

לסיכום ה"סחבת" מאז תלונתי הקודמת בלתי נסבלת.
שימו לב כבר לפני יותר מ-4 חודשים קבע טכנאי יס שיש להחליף את המכשיר.
מאז לא נעשה כלום!!!!!!!!

עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מידי עבור כל התקופה שנותרתי עם מכשיר יס מקס לא תקין פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלנו בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינו של מר עמיחי. לאחר בדיקה שנערכה להלן התייחסות החברה.

ראשית אציין כי חברת yes עושה על שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון
לקוחותיה מרמת השרות ואיכות המוצר גם יחד ומשקיעה משאבים רבים על מנת שמר זילברמן ושאר לקוחותיה ייהנו בצורה מקסימלית מחווית הצפייה בשידוריה. על כן פועלת נמרצות לאיתור תקלות ומיגורן, ועושה מאמצים רבים על מנת לשפר ולשכלל את רמת הטכנולוגיה והשירות המתחייב כלפי לקוחותינו.

בהתאם לזאת, אציין כי צר לי ללמוד על אי הנוחות ואי שביעות רצונו של מר זילברמן מתפקוד החברה בנושא פניתו.

יודגש כי חשובות בעינינו פניות יזומות מצד לקוחותינו כדוגמת זו שהפנית אלינו וזאת על מנת שחברתנו תוכל להמשיך ולהתייעל.

מבדיקה שערכתי ביום 29.3.07 נערכה שיחה למולו, וכי פנייתו בנושא טופלה לשביעות רצונו.

אני מקווה כי בעתיד מר זילברמן ייהנה מאיכות שידור מקסימלית ואיכותית, ומאחלת לו ולבני ביתו המשך צפייה מהנה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה