פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי שלא ניתן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כשהצטרפתי אמר לי סוכן המכירות שכל לקוח נוסף שפנה אליהם ויצטרף אני אקבל זיכוי בסך 100 ש"ח. כעבור כמה ימים צירפתי את אמא שלי, ועד היום לא קיבלתי את הזיכוי שמגיע לי.
את אותו סוכן מכירות כבר הרבה זמן שאי אפשר להשיג.
גם אני פניתי אליהם בנושא וגם אמא שלי ונציגי השירות רק מבטיחים שהעניין בטיפול אבל שום דבר לא נעשה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מיידי כמובטח פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
ראשית אציין כי חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , על כן פנייתה של גב' אביה נלקחה במלוא תשומת הלב הראויה.





בנושא מבצע "חבר מביא חבר", לידיעתך על פי תקנון המבצע על הלקוח להעביר לנציגינו את פרטי הלקוח עליו הוא ממליץ ונציגי מחלקת המכירות פונים אל הלקוח החדש ומבצעים את המכירה. במידה והלקוח מתחבר הלקוח אשר המליץ עליו מקבל זיכוי למינויו בסך 100 ₪.



בהתאם לרשומות מערכת החברה בקשה הלקוחה לצרף את אמה לחברתנו והעבירה לידנו את פרטי מנוייה. בפועל צורפה המנויה באמצעות נציג המכירה של החברה הממוקם בעמדות שיווק שונות במקרה האמור, ולצערני עקב עכוב בהצטרפותה לא בוצע הזיכוי האמור.



אי לכך אנו מתנצלים בפני הלקוחה על השתלשלות המקרה.




בהתאם לפנייתה זו חברתנו תדאג לזכות חשבון מנוייך על סך 100 ₪ אשר יופיע בחשבונית חודש אפריל 07'.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה