פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום חוב לא הגיוני נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוח יס ובחודש ינואר 2007 לא הייתי מרוצה מהשרות העלוב של החברה הזמנתי את הוט וב22.1.07 התחברתי להוט וכמובן התחיל הסרט המגעיל עם יס הם שלחו לי טכנאי לקחת את הציוד אבל הוא קבע איתי ונתן לי לחכות ולא הגיע התקשרתי ליס והם אמרו לי שהוא חיפש אותי ולא מצא אותי 3 פעמיים(מעניין שהם חיברו אותי הם מצאו אותי טוב מאוד) בסוף הם קבעו איתי ב15.2.07 ובאו לקחת את הציוד ברוך השם .אחרי כמה ימים קבלתי מכתב שאני חייב ליס 267 ש"ח בגין דמי שרות התקשרתי ליס ואחרי טרטורים בטלפון הם אמרו לי להתעלם מהחשבונית אבל היום קבלתי שוב מכתב שאני חייב דמי מנוי על חודש פברואר התקשרתי ליס .קודם כול שקיבלתי יחס מגעיל אחר כך היא אמרה לי שזה לפני תביעה משפטית וגם שהיה לי הרבה שאלות אליה שלא קיבלתי תשובה. מה אני צריך לעשות אני לא מוכן שיגזלו ממני 267 ש"ח על סתם מבקש את עזרתכם
זילזול סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 27.3.07, בהמשך לפנייתו של מר כהן בנושא בקשתו לסיום ההתקשרות מול חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

כבר בפתח הדברים, אציין כי חברת yes מצרה על החלטתו של מר כהן להתנתק משידוריה וזאת מטעמים השמורים עמו.



מבדיקה ברשומות מינויו של מר כהן עולה כי ביום ה- 19.1.2007 התקבלה במשרדנו פנייתו הראשונה של מר כהן לסיים את התקשרותו מול חברת

yes. במועד זה הוסרו שירותי האינטרנט ממינויו של מר כהן והמנוי הועבר להמשך תהליך סיום ההתקשרות.



על פי נוהלי החברה עם קבלת בקשה לסיום ההתקשרות עלינו להפסיק את שירותי הצפייה והחיוב בגינם בטווח של 48 שעות ממועד הבקשה ולתאם מועד לאיסוף ציוד הקצה מבית הלקוח.



אי לכך שירותי הצפייה למינויו היו אמורים להיפסק ביום ה- 21.1.07 וכן גם החיוב בגינם.

בפועל הוסרו שירותי הצפייה ביום ה- 27.2.07 ובמועד זה הופסק החיוב בגינם.



לאור האמור לעיל חשבונו של מר כהן יזוכה בעלות חיובי צפייה בגין התקופה החל מיום ה 21.1.07 ועד ליום ה- 27.2.07.



ברצוני לציין כי עם סיום התקשרותו של מר כהן מול חברתנו חוייב חשבונו בהחזר עלות הטבת המבצע אשר היה מעודכן במנוי, חיוב בסך 299 ש"ח וחיוב החזר עלות הטבת מבצע שקיבל לצפייה בערוץ בייבי פלוס לתקופה בת שנה, חיוב בסך 41.94 ש"ח.



מבדיקה ברשומות מינויו של מר כהן, ציוד הקצה נאסף מביתו של מר כהן ביום ה- 15.2.07 , כשבועיים עד חודש ממועד השבת הציוד יערך תהליך גמר החשבון במנוי וישלח חשבון סופי למר כהן לתשלום.



לאור העובדה כי בתאריך ה 4.2.07 התקבלה במשרדנו הודעה מחברת האשראי שאמצעי התשלום של מר כהן בוטל נודה למר כהן באם ידאג להסדיר את תשלום יתרת החוב במינויו עם קבלת החשבון וזאת על מנת מלהימנע מהוצאות נוספות עקב העברת הנושא לטיפול משפטי.



אני מודה למר כהן על פנייתו ומקווה כי בעתיד יבחר לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו.



בברכת חג שמח,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה