חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 27.3.07, בהמשך לפנייתו של מר כהן בנושא בקשתו לסיום ההתקשרות מול חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.
כבר בפתח הדברים, אציין כי חברת yes מצרה על החלטתו של מר כהן להתנתק משידוריה וזאת מטעמים השמורים עמו.
מבדיקה ברשומות מינויו של מר כהן עולה כי ביום ה- 19.1.2007 התקבלה במשרדנו פנייתו הראשונה של מר כהן לסיים את התקשרותו מול חברת
yes. במועד זה הוסרו שירותי האינטרנט ממינויו של מר כהן והמנוי הועבר להמשך תהליך סיום ההתקשרות.
על פי נוהלי החברה עם קבלת בקשה לסיום ההתקשרות עלינו להפסיק את שירותי הצפייה והחיוב בגינם בטווח של 48 שעות ממועד הבקשה ולתאם מועד לאיסוף ציוד הקצה מבית הלקוח.
אי לכך שירותי הצפייה למינויו היו אמורים להיפסק ביום ה- 21.1.07 וכן גם החיוב בגינם.
בפועל הוסרו שירותי הצפייה ביום ה- 27.2.07 ובמועד זה הופסק החיוב בגינם.
לאור האמור לעיל חשבונו של מר כהן יזוכה בעלות חיובי צפייה בגין התקופה החל מיום ה 21.1.07 ועד ליום ה- 27.2.07.
ברצוני לציין כי עם סיום התקשרותו של מר כהן מול חברתנו חוייב חשבונו בהחזר עלות הטבת המבצע אשר היה מעודכן במנוי, חיוב בסך 299 ש"ח וחיוב החזר עלות הטבת מבצע שקיבל לצפייה בערוץ בייבי פלוס לתקופה בת שנה, חיוב בסך 41.94 ש"ח.
מבדיקה ברשומות מינויו של מר כהן, ציוד הקצה נאסף מביתו של מר כהן ביום ה- 15.2.07 , כשבועיים עד חודש ממועד השבת הציוד יערך תהליך גמר החשבון במנוי וישלח חשבון סופי למר כהן לתשלום.
לאור העובדה כי בתאריך ה 4.2.07 התקבלה במשרדנו הודעה מחברת האשראי שאמצעי התשלום של מר כהן בוטל נודה למר כהן באם ידאג להסדיר את תשלום יתרת החוב במינויו עם קבלת החשבון וזאת על מנת מלהימנע מהוצאות נוספות עקב העברת הנושא לטיפול משפטי.
אני מודה למר כהן על פנייתו ומקווה כי בעתיד יבחר לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו.
בברכת חג שמח,
|
פתרון: |
|
|