פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידת החברה בהתחייבויותיה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש התחברנו ל yes. עם איש המכירות ( גל ) שהיה אצלנו סיכמנו על : חבילה בסיסית + 3 חבילות נוספות ( בד"כ מקבלים 2) + ערוץ ג'וניור + תשתית אינטרנט ב – 215 ₪ וכן חודש ראשון חינם.
את החבילה הנוספות לא קיבלנו בהתחלה, היינו צריכים לרדוף אחרי גל, ורק לאחר שיחה איתו הוסיפו לנו החבילה אבל חייבו אותנו על זה.
חודש חינם הם לא נתנו. לאחר מס' רב של שיחות וטענות – הסכימו לזכות.
תשתית אינטרנט הם מסרבים לספק לנו בטענה שלא יכול להיות שגל הבטיח לנו את זה. (את תשתית האינטרנט לא דרשנו בהתחלה מפני שחיכינו לסיום המבצע שהיה לנו בבזק).
איש המכירות, גל, הבטיח כבר לפני יותר משבוע שיחזור אלינו ולא חוזר. הוא מתחמק ולא עונה לטלפונים שלנו.
כאשר חייגנו מטלפון שהוא לא מכיר הוא ענה ולאחר שתי דקות אמר שהוא לא קולט טוב ושיחזור אלינו תוך 10 דקות, כמובן שהוא לא חזר (שיא החוצפה) .
גם שיחת ועידה עם גל לוידוא הפרטים,כפי שהבטיחו במוקד, לא מתבצעת.
אנו דורשים ש yes יקיימו את ההתחייבויות של הנציג שלהם, עד לאחרונה ולא יחליטו לאיזו הבטחה של הנציג להאמין ולאיזו התחייבות לא להאמין.
לא יאמן לאן הגענו, גם לעסקה הכי פשוטה כמו התחברות ל yes אתה צריך עורך דין צמוד או לחילופין לצלם הכל במצלמת וידאו.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 12.4.07 , בהמשך לפנייתו של מר יניב בנושא הבטחות רכישה של נציג המכירות שלנו, אבקש להשיב ולהתייחס לנושאים המועלים בפנייתו זו. תגובה:
ראשית ברצוני להודות למר יניב על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את טענותיו, אשר מהם עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיו.



חברת yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה. אבקש להביע את התנצלותי על אי הנוחות באם נגרמה למר יניב עקב המקרה הנדון ועקב מהלך שיחותיו עם נציגינו.



עם קבלת פנייתו נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המנוי, למול נציג המכירות של חברתנו מר גל מורד ומנהלו הישיר ומול כל הגורמים הרלוונטים .



נציגנו מר גל מורד הינו נציג וותיק בחברת yes , מיומן מנוסה ואמין. עם קבלת הפנייה נערך עימו בירור מקיף אודות הטענות המועלות בה, בכל מקרה כל הפרטים הועברו לידי מנהלו הישיר.



במהלך תהליך המכירה הוצע למר יניב ע"י נציג המכירות שלנו להצטרף כמנוי לחברת yes במסגרת מבצע הכרות.



בהתאם למידע שבידי חובר מר יניב לשירותינו ביום 30.1.07 במסגרת מסלול במבצע הכרות- DBN, הכולל את חבילת הבסיס, תוספת של אחד ממסלולי ה CHOICE: מסלול הכולל את חבילת הבסיס (כולל ערוצי ילדים), חבילת הסרטים ובחירה של חבילת הספורט ועוד חבילת צפייה אחת (sport choice) או לחלופין 3 חבילות צפייה ללא חבילת הספורט (free choice), ושתי חבילות בשפות זרות במחיר מופחת בסך 215 ₪ לחודש לתקופה מוגדרת בת 12 חודשים*.


לבקשת מר יניב עודכן מסלול ה - SPORT CHOICE הכולל את חבילת הספורט וחבילת מדע וטבע. בנוסף עודכן לצפייה ערוץ ג'וניור (ערוץ אשר אינו כלול במחיר המבצע) לתקופת המבצע במחיר מוזל בסך 5 ש"ח לחודש לתקופה בת 3 חודשים וסך של 9.90 ש"ח לחודש ל - 9 חודשים הנותרים(מר יניב חתם על נספח מבצע לרכישת ערוץ זה בתנאים אלו).

ביום ה- 9.2.07 עודכנה במינויו של מר יניב חבילת צפייה נוספת לבקשתו, חבילת הבידור בעלות חודשית בסך 14.81 ש"ח.

המבצע שלעיל כולל עד 2 ממירים ללא תשלום שכירות חודשית קבועה.

נספח המסלול מאושר וחתום על ידי מר יניב נמצא ברשותנו ובנספח זה בסעיף א' ישנו פירוט לחבילות הצפייה הכלולות במבצע ולתוכן שנבחר על ידיו.



מבצע זה אינו כולל תשתית עבור שרותי האינטרנט דרכנו.



באשר לטענת מר יניב למידע שונה שניתן ע"י נציגנו במועד שלעיל בנושא מבצע לחיבור לשירותי תשתית האינטרנט אשר כלול במחיר המבצע שהוצע, ערוץ ג'וניור ללא תשלום נוסף, חבילת צפייה נוספת הכלולה במחיר והטבה הכוללת חודש צפייה ללא תשלום, ברצוני לציין שבברור למול נציגנו עולה כי המידע שניתן כלל את כל הפרטים כפי שהצגתי בפירוט לעיל.



אבקש להבהיר, ואין לי כל ספק שלא הייתה בכוונת הנציג להטעות את מר יניב , במידה וחלה אי הבנה בהעברת או קבלת המידע המקיף על תנאי המבצע אנו מעבירים את התנצלותנו הכנה.



באשר לפניית מר יניב לגבי הבטחת נציג מכירות במסגרת התקשרותו עם חברת yes לחודש צפייה חינם, נכון למועד מכתבי זה ולמועד הצטרפותו של מר יניב לשירותנו, לא קיים בחברת yes מבצע הכרות הכולל הטבה זו ואין בידי נציגינו את האפשרות למתן הטבה מעין זו.


עוד מבדיקה מול נציגנו עולה, כי בשיחתו מול מר יניב במעמד ההתקשרות הביא לידיעתו כי חברת yes נוהגת לחייב את לקוחותיה בגין שירותי הצפייה בחיוב רטרואקטיבי (חיוב לאחור ולא למפרע), מכאן בחיבור לשירותינו בתאריך ה- 30.1.07 החיוב הראשון לחשבונו יהיה ב- 10.3.07 לאחר יותר מחודש.

עם קבלת פניותיו הטלפוניות של מר יניב לחברתנו בנושאים שלעיל, נערכו בדיקות ונערך שיקול מול גורמים בכירים בחברתנו, אושר להעניק למר יניב הטבה הכוללת זיכוי למינויו בשווי עלות שירותי הצפייה לחודש ימים. ביום ה- 30.3.07 בוצע זיכוי בסך 215 ש"ח אשר יופיע בחשבונית חודש אפריל 2007. הזיכוי הוענק לפנים משורת הדין וכמחווה שירותית עבור מר יניב.



בנושא שירותי תשתית האינטרנט, מר יניב מוזמן לפנות לנציגינו במוקד שרות הלקוחות אשר ישמחו להציע מבצעים מוזלים לחיבור לשירות זה דרכנו.



אנו שמחים על בחירתו של מר יניב בחברתנו ומאחלים לו ולבני ביתו צפייה מהנה בשידורינו.



אני בטוחה כי מר יניב יהנה בעתיד משרות ללא דופי בחברתנו וזאת בניגוד לרושם הראשוני אותו קיבל.



בברכה חברת yes .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה