פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
YES סגרו דיל אך לא עמדו בו עד היום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שנה בה אני מחובר ל YES טלויזיה +אינטרנט במהירות 750 התקשרתי שבוע לפני תום התקופה הזו ב 23.3.2007 לנציגי YES וסגרתי דיל חדש הכולל שדרוג קו הגלישה ל 1.5 .

עד היום 5.4.2007 הקו לא שודרג ל 1.5 וזאת אני בודק בשיחה רגילה עם נציג בזק 199 .

כמה פעמים פניתי לנציגי YES ובכל פעם נתקבלה תשובה אחרת לטענותי שעדיין לא שודרגתי ל 1.5 .

בפעם הראשונה נציגת YES טענה שלבזק לוקח 24 שעות לשדרג.

המתנתי ובשיחה הבאה הזמן שYES טענו שלוקח לבזק לשדרג הוא 72 שעות.

בשיחה אחרת הועברתי לנציג YES בכיר וזה טען שעוד לא נמצא המנהל שיחתום על הדיל שלי מולם.

בשיחה אחרת בדקה נציגת YES ואמרה ששודרגתי אמרתי לה שבזק לא ביצעו עדיין היא אמרה שתבדוק ותחזור אלי עם תשובות ואם ישנה בעייה אני אקבל זיכוי בחשבון הקרוב (כמובן שלא חזרו אלי).

היום 5.4.2007 אני עדיין על מהירות 750 ובשיחה לנציגת YES שהעבירה אותי למחלקת קשרי לקוחות ואחרי דקות ארוכות של המתנה לנציג ועוד דקות מייגעות עד שהוא בדק עם הממונים הוא הבטיח שדרוג הפיל כמובן את האשמה על בזק שלא מוכנים לקבל אותי כלקוח במבצע הישן והם YES כמובן ישלמו את ההפרש סיפור של יזכו אותי בחשבון ויחייבו באחר,שמחה וששון את הדיל שלהם הם לא קיימו ופיצוי בחלומות.


ו סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 12.4.07, בהמשך לפנייתו של מר אביב בנושא עיכוב תהליך שידרוג מהירות באינטרנט אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתו.

ראשית ברצוני להודות למר חופי על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את טענותיו אשר מהם עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיו.



בנושא עיכוב תהליך השידרוג, אבקש להסביר כי בהתאם לממשק העבודה של חברתנו עם חברת בזק (ספקית התשתית) פתיחת קו האינטרנט או לחלופין שידרוג קו קיים מבוצעת בתוך 7 ימי עבודה מיום העברת הבקשה .

נציגי השרות בחברתנו אמונים על מידע זה ומיידעים את הלקוח. אבקש להבהיר, ואין לי כל ספק שלא הייתה בכוונת נציגינו להטעותו, במידה וחלה אי הבנה בהעברת או קבלת המידע המקיף על תנאי המבצע נשמח להעביר בזאת את התנצלותנו הכנה.

אבקש לציין כי אנו עושים (ונמשיך לעשות) כל שביכולתנו על מנת להביא לחיבורו המהיר של הלקוח לשירות האינטרנט או לחלופין ביצוע שידרוג השרות. לעיתים בשל סיבות כאלה ואחרות, שלא תמיד תלויות בנו, ואינן ניתנות לצפייה מראש, התהליך מתארך מעבר למשוער .



מבדיקה ברשומות המנוי, חל עיכוב בביצוע שידרוג מהירות הגלישה עקב הצטרפות למבצע חדש ואי הבנה שחלה בסוג המבצע שהוצע. למר חופי הוצע בטעות מבצע המיועד ללקוחות החדשים בטכנולוגיית ה- ADSL של חברת "בזק" ולאור העובדה שמר חופי הנו לקוח הקיים כבר בטכנולוגייה, חברת "בזק" לא אישרה את ההצטרפות למבצע. אי לכך היה צורך בשינוי המבצע וקבלת אישור מגורם בכיר למבצע שונה.



ביום ה- 6.4.07 הוסב מינוי של מר חופי למבצע המתאים והועברה בקשה מחדש לחברת "בזק" לביצוע השידרוג והשיוך למבצע זה. כמו כן לאור הטעות שנפלה, ביום ה- 10.4.07 בוצע זיכוי במינויו של מר חופי בגין הפרשי המחיר בין המבצעים, זיכוי בסך 144 ש"ח.



מבדיקה שערכנו עם קבלת פנייתכם זו מול חברת "בזק", ביום ה- 8.4.07 בוצע בפועל שידרוג למהירות הגלישה בחברת "בזק" למהירות של 1.5 מגה.



צר לנו על העיכוב ועל השתלשלות המקרה.



אשמח להעניק למר חופי כמחווה שירותית של החברה , אפשרות להזמנת 3 סרטים ללא תשלום (סרטי DvdBox בלבד, לא כולל סרטי ארוטיקה והזמנת משחקי כדורגל). מימוש ההטבה עד שנה מיום עידכונה (עד ליום ה- 15.4.08).

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה