חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 12.4.07, בהמשך לפנייתו של מר אביב בנושא עיכוב תהליך שידרוג מהירות באינטרנט אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתו.
ראשית ברצוני להודות למר חופי על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את טענותיו אשר מהם עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיו.
בנושא עיכוב תהליך השידרוג, אבקש להסביר כי בהתאם לממשק העבודה של חברתנו עם חברת בזק (ספקית התשתית) פתיחת קו האינטרנט או לחלופין שידרוג קו קיים מבוצעת בתוך 7 ימי עבודה מיום העברת הבקשה .
נציגי השרות בחברתנו אמונים על מידע זה ומיידעים את הלקוח. אבקש להבהיר, ואין לי כל ספק שלא הייתה בכוונת נציגינו להטעותו, במידה וחלה אי הבנה בהעברת או קבלת המידע המקיף על תנאי המבצע נשמח להעביר בזאת את התנצלותנו הכנה.
אבקש לציין כי אנו עושים (ונמשיך לעשות) כל שביכולתנו על מנת להביא לחיבורו המהיר של הלקוח לשירות האינטרנט או לחלופין ביצוע שידרוג השרות. לעיתים בשל סיבות כאלה ואחרות, שלא תמיד תלויות בנו, ואינן ניתנות לצפייה מראש, התהליך מתארך מעבר למשוער .
מבדיקה ברשומות המנוי, חל עיכוב בביצוע שידרוג מהירות הגלישה עקב הצטרפות למבצע חדש ואי הבנה שחלה בסוג המבצע שהוצע. למר חופי הוצע בטעות מבצע המיועד ללקוחות החדשים בטכנולוגיית ה- ADSL של חברת "בזק" ולאור העובדה שמר חופי הנו לקוח הקיים כבר בטכנולוגייה, חברת "בזק" לא אישרה את ההצטרפות למבצע. אי לכך היה צורך בשינוי המבצע וקבלת אישור מגורם בכיר למבצע שונה.
ביום ה- 6.4.07 הוסב מינוי של מר חופי למבצע המתאים והועברה בקשה מחדש לחברת "בזק" לביצוע השידרוג והשיוך למבצע זה. כמו כן לאור הטעות שנפלה, ביום ה- 10.4.07 בוצע זיכוי במינויו של מר חופי בגין הפרשי המחיר בין המבצעים, זיכוי בסך 144 ש"ח.
מבדיקה שערכנו עם קבלת פנייתכם זו מול חברת "בזק", ביום ה- 8.4.07 בוצע בפועל שידרוג למהירות הגלישה בחברת "בזק" למהירות של 1.5 מגה.
צר לנו על העיכוב ועל השתלשלות המקרה.
אשמח להעניק למר חופי כמחווה שירותית של החברה , אפשרות להזמנת 3 סרטים ללא תשלום (סרטי DvdBox בלבד, לא כולל סרטי ארוטיקה והזמנת משחקי כדורגל). מימוש ההטבה עד שנה מיום עידכונה (עד ליום ה- 15.4.08).
|
פתרון: |
|
|