פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי לא מוצדק מצד חברת Yes. נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/10/06 הודעתי לחברת Yes שברצוני להתנתק עקב תקלות חוזרות ונשנות וכן מחירים מופקעים. Yes תיאמו איתי הגעת טכנאי לשבועיים מאוחר יותר בשעה שנקבעה לצורך ניתוק והחזרת ממירים. באותו תאריך, הטכנאי הגיע שלא בשעה שנקבעה מראש ובבית לא היה מבוגר אלא רק ביתי, שהיא מתחת לגיל 18 ובכל זאת, נכנס הטכנאי לבית, לא אסף את הציוד, קבע שאין אדם בוגר ובסופו של דבר חוייבתי בקנס של כ150 ש"ח למרות העובדה שאם היה בא בטווח השעות שנקבעו באותו היום הייתי נוכחת בבית. וכל זה עקב העובדה שהטכנאי לא הגיע בשעה שנקבעה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי בחזרה. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
קבלנו בתודה את פנייתה של גב' פרי , אשר ממנה עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיה. תגובה:
חברת yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.




קראנו את פנייתה בעיון ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה לנושאים שעולים ממכתבה למול הגורמים הרלוונטים כולל מערך חטיבת שרות הלקוחות והמערך הטכני בחברתנו.

מבדיקת רשומות מינויה, נמצא כי ביום ה -19.12.06 תואם מול גב' רינגר ע"י נציגנו טכנאי שירות לאיסוף ציוד הקצה מביתה ליום ה-31.12.06 בין השעות 15:00 ל-17:00 שהינו חלון זמן מצומצם של שעתיים בלבד.

בהתאם לרשומות מערכת החברה טכנאי השרות הגיע לביתה במסגרת חלון הזמן דהיינו בשעה 16:15 לערך ולא כפי שנטען על ידה.

חשוב לציין כי בכפוף לנהלי החברה חייב להיות נוכח בגיר (מעל גיל 18) בבית הלקוח לביצוע השירות.

טכנאי השרות הגיע לבית הלקוחה ומצא כי הלקוחה או מי מטעמה אינו בבית ועשה ככל שביכלותו מאמצים על מנת לאתרה בטלפונים הרשומים במנוי, לצערנו, ללא הצלחה.

זאת ועוד לא נמצא כל תיעוד ברשומות המערכת על בקשת שינוי חלון הזמן מצד הלקוחה מול נציגנו.

אי לכך ברור מאליו כי האחריות להישאר בבית בחלון הזמן שנקבע למולו מוטלת על הלקוח.

בהתאם לכך פעלה חברתינו כדין בעניינה של גב' רינגר וחייבה חשבון מנויה בגין הגעת סרק של טכנאי השרות בכפוף למחירון החברה.

למרות האמור לעיל הוחלט ע"י חברתינו באופן חריג ולפנים משורת הדין לבצע ביטול עסקה בגין חיוב הגעת סרק.

אנו מקווים כי בעתיד תשוב הלקוחה להימנות עם קהל לקוחותינו.

yes.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה