פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש מנוי ללא אישור ועל פי דעתה של נציגת שירות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש מרץ התקשתי כדי לברר מתי המנוי מסתיים וביקשתי מהנציגה הצעת מחיר ומסלולים. קיבלתי הצעה וסוכם ביננו שאחזור אליהם עם תשובה יומיים לפני סיום המנוי כי אני רוצה לבדוק אופציות נוספות.
במהלך חג פסח יס פרסמה כי היא נותנת מתנה ללקוחותיה וכל הערוצים פתוחים, לא כל הערוצים היו פתוחים, התקשרתי ונמסר לי שרק חלקם הקטן של הערוצים פתוחים וכמו"כ נודע לי שנציגת השירות חידשה את המנוי ללא אישורי.
עוד באותו היום דברתי עם נציג שרות של יס ולאחר שיחה ממושכת סוכם כי יבוטל חידוש המנוי ועלי להתקשר בין אם רוצים לחדש או לנתק יומיים לפני סיום המנוי.
החל מ-11 לאפריל אני מדברת יום יום עם נציגי שירות לקוחות של יס והם אינם מוכנים לבטל מנוי שנציגת שירות שלהן חידשה ואף דורשים ממני קנס של 400 ש"ח בגלל שאני מתנתקת.
החוצפה היא שעל דעת עצמה הנציגה החליטה לחדש, ולמרות שדיברתי עם מספר נציגים שמסרו לי שיבטלו את החידוש, מתברר שהם אינם עומדים במילתם וגורמים לאי אימון בנינו.
בנוסף לכך, למה לי לחדש מנוי חודש לפני סיום המנוי ולשלם יותר? (המנוי מסתיים היום)
ועוד מיד עם סיום השיחה עימם הם ניתקו אותנו מיידית.

לאור הנאמר אני לא צריכה לשלם את הסכום המבוקש, הטעות היא טעות של נצגית שירות שלכם ואני לא צריכה לספוג נזק זה.
לא ייתכן שגם מנהלת קשרי לקוחות אינה מטפלת בעניין כראוי ואפילו אינה מוכנה לשמוע את השיחות המוקלטות מבעבר.
במקום לקבל מהם פיצוי (למרות שלא בקשתי) אני מקבלת מהם קנס, איך במקרה כזה מצפים ממני להיות לקוחה שלהם.

מחכה לתגובתכם,
קטי ואורלי
אור עקיבא

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
ביום ה- 21.3.07 הצטרפה גב' דנילוב למסלול המשך בחברתנו וזאת לאאחר שנשלחה לה הודעה בנושא המתריעה שבועיים מראש על סיום מסלול קודם שעודכן במנוייה באותה עת. ביום ה-25.3.07 נשלח נספח המבצע המפרט תנאיו במלואם לביתה של הלקוחה לעיונה ולידיעתה.

יודגש כי המסלול הקודם הסתיים ביום ה-6.4.07 ולא כפי שצויין בפניתה.

במסגרת הצטרפותה למסלול ההמשך הוענק לה מבצע ייחודי, להלן *IDC, הכולל מסלול צפייה מוזל במיוחד*.

יודגש, כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הסבה לתכנית כזו או אחרת, לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הנם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה ומאושרים ע"י משרד התקשורת.

אישורה והסכמתה של גב' דנילוב לתנאי המבצע מתועדים ברשומות מערכת החברה יודגש כי בנוסף לכך הוענקו לה הטבות נוספות שאינן כלולות במסגרת המבצע כמחווה שירותית ע"י נציגתנו.

כאמור, גב' דנילוב, נהנתה במסגרת המבצע האמור מהטבות והוזלות, לרבות הנחה משמעותית במחיר שירותי התוכן .

בנספח המבצע האמור צויין מפורשות כי זכאותה של גב' דנילוב האמורות לעיל, מותנית בכך כי תישאר מנויה על שרותי החברה למשך שנים עשר חודשים לפחות ממועד הצטרפותה למבצע האמור, וכי ככל שתחליט להתנתק משרותי yes במועד הקצר שנים עשר חודשים, תחוייב באופן מדורג עד סך 399 ש"ח כהחזר בגין עלות ההטבות העניקה לה החברה.

ביום ה-18.4.07 פנתה גב' דנילוב לנציגנו והודיעה על רצונה לסיים התקשורתה עם חברתינו. אציין כי גב' דנילוב חוברה בהפרה לחברת הכבלים על אף שהוסבר לה ע"י נציגינו קודם לכן בכל פניותיה על ענין התחייבותה.

אי לכך פעלה חברתינו בעניינה כדין.

בשולי הדברים נבקש לציין כי לכבוד חג הפסח לכלל לקוחותינו נפתחו חבילות הערוצים המובילות להנאת צפייה מושלמת כפי שעודכנו לקוחותינו ולא כל הערוצים כפי שצויין בפנייתה.

בברכה, חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה