פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציג מחירות של החברה רימה אותי, ובסוף סירבו לזכות אותי נושא התלונה:
לוצקי עומר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏18 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר עברתי במזל טוב דירה, וביקשתי להתחבר ל-YES. נציג מכירות חביב בשם יניב שכנע אותי ואת שותפי לדירה להתחבר למבצע משתלם של טלויזיה + שלושה ממירים + אינטרנט מהיר במחיר של 200 שקלים, ובתוספת 250 כוכבים של ישראכרט (המבצע היה ללקוחות מועדון "חבר" בלבד).
שמחתי על ההצעה המפתה, אלא שאמרתי לנציג שלמיטב ידיעתי כלל אין לי בכרטיס ישראכרט כמות כה נכבדת של כוכבים.
"לא לדאוג" הוא הרגיע אותי, אני מייד בודק וחוזר אליך.
אכן יניב בדק וחזר אליי במהרה, והודיע לי חגיגית שלאחר בירור עם חברת האשראי יש לי כמות מספקת של נקודות ואני רשאי להיכנס למבצע. במהרה שלח לנ יניב את הפקס, והתחברנו במזל טוב ל-YES ולאינטרנט המהיר במחיר שאין שני לו.
לא עברו חודשיים, ואני נדהם לקבל בחשבון הישראכרט חיוב כפול מ-YES. האחד על סך 200 שקלים שהם התשלום החודשי, והשני תשלום לא מוסבר של 275 ש"ח. הנחתי שמדובר בטעות, ומייד התקשרתי למוקד שירות הלקוחות, שם דווקא ענו לי יחסית במהרה, והודיעו לי חגיגית שהמדובר בקנס מטעם חברת האשראי על כך שהתחברתי למבצע מבלי שהיו לי מספיק "כוכבים".
כמובן שדרשתי זיכוי, כיוון שנכנסתי מלכתחילה למבצע רק בגלל נציג המכירות הנמרץ שהתנדב לבדוק בעצמו את המידע מול חברת האשראי. ב-YES כמובן התנערו מאחריות ולא הסכימו לזכות אותי, בטענה שמדובר בסכום שגבתה חברת האשראי ולכן אין להם כל קשר לכך, אלא רק נתנו לי פיצוי עלוב בדמות ערוץ נוסף על חשבונם והפחתה של כחמישה שקלים מהחשבון החודשי.
כשדרשתי לדבר עם מנל קשרי הלקוחות, הבטיחו לי שיחזור אליי, ומשזה לא קרה, התקשרתי לאחר מספר ימים שוב. שוב הובטח לי חגיגית שיתקשר אלי המנהל רם המעלה, אלא שגם הפעם הוזנחתי, וגמלה בליבי החלטה להתנתק מהחברה בתום החוזה.
מאז עברו חודשים לא מעטים, והיו לי מספר אינטראקציות נוספות עם מוקד שירות הלקוחות הידוע לשמצה - בכל פעם הזכרתי את נושא הזיכוי שאני עדיין ממתין לו, ושוב נתקלתי בחומה בצורה של עקשנות מצד החברה, שלמרות שיש לה תחרות, היא מתנהגת כאילו היא מונופול.
מקווה אולי דרככם לקבל את הסיוע הנדרש, ולפרסם את מקרה הרמייה וההונאה הזה, שלעניות דעתי גובל אפילו בפלילים.

בתודה,
עומר
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא על 275 השקלים פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 29.4.07, בהמשך לפנייתו של מר עומר בנושא ההתקשרות מול חברתנו .



ברצוני לציין כי ביום ה-23.4.07 התקבלה במשרדנו פנייה זהה ממר לוצקי או מי מטעמו באמצעות דוברת החברה.



פנייתו נבדקה בקפידה ותגובתנו הועברה ביום ה- 25.4.07 , פנייתו נענתה עם התייחסות לכל אחת מטענותיו בצורה מפורטת ויסודית.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה