פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית יתר מהרגע שהחלטתי לסיים תקופה ללא הפרת חוזה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ב 23/06/05 הודעתי לחברת YES על רצוני לסיים את החוזה במועדו
דהיינו ב23/06/05 סכום החודשים שייחמתי היה 195 ש"ח לחודש
מהרגע שהחלטתי לסיים חויבתי בסכומים גבוהים בהרבה
להלן החיובים
חודש יוני-268.23,יולי 267.7 אוגסט 267.57 ש"ח,ספטמבר 254.9 ש"ח
פה נגמרו החיובים החודשיים מ23/08/05 עברתי להוט ומשלם להם
פתאום שים לב קיבלתי חיוב ע"ס 385.61 ש"ח על כלום שהרי החוזה נגמר ביוני
גם משירות הלקוחות לא הצלחתי לשאוב מידע
ולכן אני פונה בדרך ראשונית זו
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
אני מודה על פנייתכם בעניינו של מר יצחק רוש לקוח חברתנו ומצרים על החלטתו לסיים התקשרותו למולנו. תגובה:
מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי במנוי על שם מר יצחק רוש נרשמה תכנית אישית ביום 8.6.2004 לתקופה של שנה.

ביום 23.8.2004 רכש מר יצחק רוש מבצע לגלישה בתשתית ADSL במחיר 9.90 ש"ח לחודש עם התחייבות לשנה אחת (12 חודשים מיום הצטרפותו למבצע זה).

ביום 15.7.2005 ביקש מר יצחק רוש לסיים התקשרותו למול חברתנו. לאחר שהוסברה לו התחייבותו למבצע תשתית אינטרנט עד ליום 22.8.2005 החליט להמשיך לקבל שרותי צפייה במחיר מחירון ולבקש ניתוק עם תום ההתחייבות. בהתאם לכך, חוייב חשבונו של מר יצחק רוש.

ביום 21.8.2005 הוסרו מהמנוי על שם מר יצחק רוש שרותי הצפייה והאינטרנט ולפיכך נירשם בחשבון המנוי סך 399 ש"ח בגין החזר עלות ההטבה.

לפיכך, יזוכה חשבון המנוי על שם מר רוש בסך 399 ש"ח, בגין חיוב החזר עלות ההטבה.

חשבוניות אחרונות נשלחו לביתו של מר יצחק רוש.

אנו מודים על פנייתכם ונשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה