פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חודשי בסכום מירבי לאחר ניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחמישה חודשים, עקב מעבר דירה, ביקשתי להתנתק מחברת "YES".
בהתנהלותי מול החברה המתחרה, התבקשתי לחתום על טופס ניתוק אשר הועבר ע"י החברה המתחרה לחברת 'YES'. בעקבות העברת הטופס, התנהלו מס' שיחות ביני ובין נציגי YES , ביוזמת החברה (אשר נכון להיום אינן מתועדות ברישומי החברה) כאשר בסופן נאמר לי כי יתקשרו לתאם את מסירת הציוד הקיים (ממירים, שלטים וכו').
בכל מהלך החודשים מאז הניתוק חוייבתי במחיר חודשי ע"ס 287 ש"ח מבלי להיות מחוברת (שלא עפ"י רישומי החברה).
בשיחת טלפון עם ערן ממחלקת שימור לקוחות הוצע לי "להקפיא" את המנוי לארבעה חודשים (מנוי שאינו קיים) כאשר במהלך הקפאת התשלום אני אשלם סכום של 40 שקלים ובסופן-עלי להתחייב כי אחזור להיות לקוחת החברה (האין זו התניית שרות בשירות???)
כמו כן, כפיצוי כספי אקבל את הפער בין המחיר שבו חוייבתי לבין המחיר אותו שילמתי בעודי מנויה, קרי, 60 ש"ח כפול מס' החודשים בהם חוייבתי במחיר מלא. כלומר, ההחזר הכספי יעמוד על 240 ש"ח מול 1148 ש"ח ששולמו במצב שבו איני מנויה.
למחרת, הוצע לי (טלפונית) ע"י ערן לקבל חבילת מבצע חדשה/זולה יותר מאחר ו"המבצע שאני מצוייה בו" עומד להסתיים.....

אשמח לקבל תגובה הולמת, הגונה מחברת "YES".
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי הגב' אלונה שוחחה ביום 20.11.2006 עם נציגת החברה ובשיחה זו הביעה את רצונה לסיים התקשרותה למול חברתנו.

יחד עם זאת, במעמד השיחה הטלפונית מיום 20.11.2006 בין הגב' בר-גיל למול נציגת yes הוצעו לגב' בר-גיל 2 הצעות למבצעים להמשך התקשרותה למולנו וללא כל החלטה סופית של הגב' בר-גיל בהתאם. הגב' בר גיל ביקשה לחשוב על ההצעה.

כמו כן, עד למועד זה, לא התקבלה בחברתנו כל הודעה מחברת הכבלים על הצטרפותה של הגב' בר-גיל לשירותי חברתם.

חשוב לציין כי ביום 20.11.2006 לא תואם למול הגב' בר-גיל מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתה ו-yes המשיכה כל העת לספק לגב' בר גיל את שירותי הצפייה.

למרות שהמשיכו חיובים בגין שירותינו באמצעות כרטיס האשראי של הגב' בר-גיל, לא התקבלה כל פנייה נוספת , עד ליום 17.4.2007 מהלקוחה בענין הפסקת שירותי הצפייה והחיובים בגינם ובעניין רצונה להשיב לידינו את ציוד הקצה אשר הותקן בביתה וכפי שהתחייבה לו במעמד הצטרפותה.

למרות האמור לעיל, הוחלט על ידינו באופן חריג ולפנים משורת הדין לזכות את חשבונה של הגב' אלונה בר-גיל בגין חיוב חודש אפריל 2007.

בהתאם לפנייתה זו, נציג החברה יתאם למול הגב' אלונה בר-גיל מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתה וניתוק המנוי על שמה.

אנו מצרים על החלטתה של הגב' בר-גיל לסיים לסיים התקשרותה למולנו ומודים לה על התקופה בה הייתה חלק ממשפחת yes. אנו תקווה כי הגב' בר גיל נהנתה ממגוון הערוצים והתכנים אותם אנו מספקים ונשמח באם תעניק ל-yes את הזכות לשרת אותה כלקוחה בעתיד.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה