פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי כפול ביס נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
היה לנו מנוי בחברת יס ובחרנו לעבור להוט- הובטח לנו שהוט שולחים קובץ ניתוק ליס ואין לנו מה לדאוג בעניין- המנוי ביס ינותק.
לאחר שהתחברנו להוט גילינו שיש בעיית תשתית ולכן ניתקנו את המנוי בהוט ופנינו לחברת יס לפתוח מנוי חדש בהנחה שהמנוי הקודם ביס נסגר על ידי הוט.
כשפנינו לחברת יס הוסבר לנו על ידי נציג המכירות שהמחיר שנקבל כלקוחות חדשים זול יותר מלקוחות קיימים ולכן עלינו לפתוח מנוי חדש ולא לחזור למנוי הפעיל (שלא נסגר על ידי הוט).
פתחנו מנוי נוסף ביס והובטח לנו שהמנוי הישן ייסגר, אך כעבור 8 חודשים הבחנו ששילמנו עבור 2 מנויים ביס- הישן והחדש.
לאחר שפנינו לחברת יס הוסבר לנו שאין מה לעשות והייתה זו אחריותנו לשים לב שהמנוי הישן נסגר ואם לא היה באחריותנו לוודא שסוגרים אותו. כעת הם אינם מוכנים להחזיר את הכסף ששולם עבור המנוי הכפול.
כספי סוג הנזק :
זיכוי עבור המנוי הישן שלא היה פעיל מרגע שנפתח המנוי החדש. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 3.5.2007 ובעניינה של הגב' אינה ארטיונוב.

מבדיקה מקיפה בפרטי הפנייה וברשומות מערכת החברה נמצא כי הגב' אינה הצטרפה לשירותי yes ביום 28.9.2001 וסיימה התקשרותה למולנו ביום 5.5.2005.

ביום 10.4.2005 התקבלה לראשונה פנייתה של הגב' ארטיונוב לניתוק המנוי על שמה.

יש לציין כי טרם מועד זה לא התקבלה כל הודעה על ניתוק המנוי על ידי הגב' ארטיונוב ו/או חברת הכבלים.

בהתאם לכך, על הגב' ארטיונוב לפנות לחברת הכבלים ולהסדיר למולם חיובים במנוי על שמה ומיום הצטרפותה לשירותם ועד להפסקת החיוב על ידי yes.

אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה