פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה וחוסר תום לב בעת כריתת חוזה נושא התלונה:
עיני נתנאל או ניר אורי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים הגיע נציג החברה בשם ניר סעדון אל ביתנו לאחר התקשרות עימו מצד אבי על מנת לחתום על חוזה לפיו חברת יס תקח על עצמה את הטיפול מול חברת הוט בתחבר אותנו למבצע ישראכרט, הסוכן ציין בפני אבי שאינו קורא או מדבר אנגלית שהמבצע כולל את חבילת הבסיס+ 3 חבילות, אבי בחא בחבילת הספורט ועל כן היה זכאי לעוד חבילה אחת בלבד, הנציג ציין בפני אבי שהחבילה כוללת את ערוצי הספורט 57,58 שהם ספורט גולד,וספורט לייב.כאשר הגעתי הביתה והצטרפתי לדיון, הסביר לי הנציג שאין צורך בהזמנת ערוצי הספורט 1 וספורט 2 כי החבילה כוללת את ספורט גולד וספורט לייב, שהם גם בערוצי הפרימיום כפי שניתן לראות באינטרנט. לאור העובדה זו החלטנו לחתום על החוזה עם הנציג, כמו כן הנציג ציין שנקבל 3 ממירים, ובטלויזיה הרביעית נוכל לצפות בכל ערוצי הבסיס(כפי שניתן ע"י הוט), לאחר ההתקנה שנוכחנו שלא ניתן לצפות באופן עצמאי בטלויזיה ללא ממיר ,נסינו לפנות לנציג שיטפל בבעיה,תשובתו הייתה שהעניין בטיפול, אך מאז הוא נעלם, פנינו לנציגי שירות שאכן הבטיחו לשלוח ממיר לא חיוב מה שעדיין לא בוצע. כמו כן ב-1.5 נוכחנו לדעת שנחסמו ערוצי הספורט בפנינו, בפניה לחברה נמסר שלא ניתן לצפות בערוצים ללא תשלום ושמדובר בהטעייה מצד הסוכן. בבירור עם עורך הדין של המשפחה על פי חוק החוזים הכללי סעיף 15 וסעיף 12 א' מדובר על הטעייה וחוסר תום לב מצד הנציג בעת כריתת החוזה,והעונשין בגין סעיפים אלו הם, ביטול החוזה,פיצויים או אפשרות מצד החברה לתקן את הטעות. ברצוני לציין שלא הייתי מתקשר בחוזה זה עם החברה אילו לא הולכתי שולל ע"י הנציג.כיום נשארתי קירח מכאן ומכאן שכן התנקתי מהוט והחוזה ביס אינו כפי שהובטח לי שיהיה.
נ.ב הסוכן גם הבטיח לשלוח את כל פרטי העסקה באופן מפורט לכתובת האי מייל אך לא עשה זאת.
אשמח לטיפול ועזרת נציגי החברה,שכן אין מנוס מפנייה לעזרה משפטתית בנושא
אשמח לטיפול נציגי החברה בעניין
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי שיסתכם בסך רכישת הערוצים או הצעה לחבילה הכולת בתוכה את הערוצים במחיר זהה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 10.5.2007 ובעניינו של מר עיני.
תגובה:
אנו מברכים את מר עיני על הצטרפותו לשירותי yes מיום 15.4.2007 למבצע DIS* ובהתאם לנספח תנאי המבצע החתום על ידו.

לאור פנייתו של מר עיני לנציגי החברה במוקד השירות, הותקן בביתו ממיר רביעי, במקום העינית שהותקנה על ידינו בעת הצטרפותו לשירות חברתנו,וללא חיוב חודשי למשך תקופת המבצע ובאופן חריג.

כמו כן, חשבון המנוי על שם מר עיני יזוכה באופן חד פעמי ומראש על ידינו לפנים משורת הדין ולמען הסר ספק בגין ערוצים 57+58 למשך שנה אחת בלבד.

בנוסף, עם הצטרפותו של מר עיני לשירותי yes ובהתאם לחתימתו על בקשה לניתוקו משירותי חברת הכבלים, הודעה הועברה על ידינו בהתאם לחברת הכבלים.

לצערינו, העברת טופס בקשה לניתוק אינה עילה מספקת לחברת הכבלים לנתקו משירותם. לפיכך, על מר עיני להודיע באופן עצמאי לחברת הכבלים על ניתוקו משירותי חברתם ולאחר ביצוע הניתוק להעביר לידינו, לפקס מספר 08-8599013 (בצרוף מספר המנוי 1370545) את חיובי הכבלים מיום 15.4.2007 ועד למועד הניתוק, וזאת על מנת שנזכה את חשבונו בהתאם.

אנו מודים למר עיני על פנייתו ומאחלים לו ולבני ביתו המשך צפייה מהנה.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה