פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל מצד חברת הלווין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אנו לקוחות יס מזה מספר שנים,
מאחר ואנו מתגוררים בבניין משותף, אשר הגג הוא בבעלותינו המלאה,
נתבקשנו ע"י השכנים לאפשר התקנת צלחת לווין על גג הבניין (אשר בבעלותינו),
במסגרת זו ביקשנו להתחבר לשירותי חברת יס בעצמנו,
מאחר ומדובר בגג פרטי - טופלנו ע"י "סופרוויזור" (כפי שהופיע בכרטיס הביקור שלה).
כאשר אותה סופרוייזור הגיעה לביתנו, נרשם בחוזה כי צלחת הקליטה מותקנת על הגג הפרטי שלנו, וכי זכותינו להסירה בעת שנבקש.
מאז חלפו מספר שנים, עם המון תקלות ועשרות טכנאים שהגיעו לתקן.
ע"פ דברים טכנאי יס שביקרו בבית, ההתקנה שבוצעה לנו הייתה נוראית, ונדרשת התקנה מחדש, צלחת הקליטה מותקנת מול דוד שמש ולכן קולטת בערך 30% (משמעותי מאוד במזג אויר בעייתי), כמו כן ההתקנה בתוך הבית אינה תקינה - מלבד הנקודה הראשית, כל שאר הנקודות בבית זקוקות למגברים בכדי להצליח לקבל אות תקין. (תוצאה של התקנה לקויה, פיצולים רבים בכבלים אשר גורמים להתנגדות רבה).
לציין כי כל הפרטים הטכניים נמסרו לי ע"י טכנאי יס שהגיעו לתקן תקלות (או לכבות שריפות).
מס' פעמים ניסינו לתאם התקנה מחדש של הצלחת, ובתוך הבית (Change A, Change B כפי שנקרא בשפה המקצועית של יס).
כל ההתנהלות הזו מתנהלת זה מס' שנים כבר, מאחר ואנחנו עובדים ולא נמצאים המון בבית, לא התעמקנו בטיפול בעניין.
לפני מס' שבועות, נשרף ממיר נוסף כתוצאה משימוש במגברים (קורה אחת לכמה חודשים), טילפנו למוקד השירות של יס וביקשנו טכנאי, נמסר לנו שהמועד הקרוב ביותר שהטכנאי יוכל להגיע הוא כמעט שבוע מיום פנייתנו, ואז הגיע הקש ששבר את גב הגמל.
ביקשנו להתנתק, שכן חברת הכבלים הייתה מוכנה לחבר אותנו בפרק זמן קצר יותר משנדרשנו להמתין להגעת הטכנאי ותיקון הממיר.
לאחר שביקשנו להתנתק, נמסר לנו כי מנהל יצור איתנו קשר בעניין בהמשך, הסברנו לנציגת שירות הלקוחות שאנו מאוד מודים לה, אבל איננו מעוניינים בפיצוי כזה או אחר, סה"כ להתנתק משירותי יס, ולכן אין צורך במנהל.
זו השיבה כי רק מנהל יכול לטפל בענייננו.
שוב פעם הסברנו, כי היינו מאוד שמחים להישאר לקוחות של חברת יס, במידה והיינו מצליחים להנות משירותיה ללא התקלות החוזרות ונשנות על בסיס יומי, ומאחר והתייאשנו מלבקש התקנה מחדש, אין מנוס מלעבור לחברה אחרת.
שוב פעם - רק מנהל.
חיכינו וחיכינו לשיחת טלפון ממנהל, למעשה אנו עדיין מחכים.
זו לא הפעם הראשונה שביקשנו להתנתק וזכינו להתעלמות מלאה.
אולי באמצעות אתר תלונה נזכה ליחס כלשהוא מחברת יס.
תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 16.5.2007 ובעניינה של הגב ' בס.
תגובה:
ראשית ברצוני להודות לגב' בס, על שהקדישה מזמנה להעלות על הכתב את דבריה, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיה.

yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוחותיה חווית קולנוע ואינטרנט איכותית ומותאמת לכל לקוח. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד. אביע התנצלותי וצערי הרב על הרושם שיצרנו אצל הגב' מימי בס בנושא השרות ללקוח.


לאור פנייתך זו, הטיפול בפנייתה של הגב' מימי בס עבר לטיפול הדרגים הבחירים בחברה על מנת ולסגור טיפול בענין בקשתה לסיום התקשרותה למולנו ובענין בקשתה להסרת צלחת קליטת שידורי הלווין מגג ביתה ולמולה.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה