פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת ניתוק נושא התלונה:
בן בשט ליאור שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 18.04 התקשרתי לחברה וביקשתי להתנתק משרותם, ענתה לי מוקדנית חביבה שהסבירה לי כי תוך 72 שעות יתקשרו לתאם עימי מועד החזרת הציוד, כבר באותה השיחה הבהרתי שאין בכוונתי לשלם מעבר לכך והמוקדנית ענתה לי שלא יהיה צורך. נציגי החברה לא חזרו אלי. התקשרתי שנית והסברתי שוב שהיות ולא חזרו אלי לתאם מועד, אין בכוונתי לשלם מעבר ל 72 שעות שנציג היה אמור לחזור אלי. לאחר שבוע בו דיברתי עם מספר נציגים שהסבירו לי שלא חזרו אלי כי מנסים לתת לי הצעה טובה יותר - מי בכלל ביקש!!! ולאחר שהבהרתי שאיני מעוניינת עדיין לא התקשרו לנתק ולא החשיכו לי את המסכים. דבר שביקשתי שייעשה. רק ב 03.05 חזר אלי אחראי שהציע הצעה אחרת.הסברתי שאני לא מעוניינת וביקשתי שיחשיכו לי מסכים, האחראי הבין ואמר שזה יעשה. היום בבוקר להפתעתי עדיין לא הוחשכו המסכים. בשיחה עם נציגת החברה הוסבר לי שיזכו אותי רק על 3 הימים האחרונים. דבר תמוה בעיני!
נציגי החברה יצאו שקרנים, ביקשתי שיישמעו את שיחות הטלפון שהיו בינינו והם סרבו ואמרו לי שאין צורך, הנציגה שדיברתי עמה טענה שהיא ה"אחראית" ושאין באפשרותה לזכות אותי מעבר לכך.
מיותר לציין שאף נציג לא הסביר לי שניתן להחשיך מסכים כבר בשיחות הראשונות.
זיכוי מלא , 72 שעות לאחר שביקשתי שינתקו כלומר מה 22.04 פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינו של מר בן בשט. לאחר בדיקה שנערכה להלן התייחסות החברה.
תגובה:
ראשית אציין כי חברת yes עושה על שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה מרמת השרות ואיכות המוצר גם יחד.
בהתאם לזאת, אציין כי צר לי ללמוד על אי הנוחות ואי שביעות רצונו של מר בן בשט מתפקוד החברה בנושא פניתו.
יודגש כי חשובות בעינינו פניות יזומות מצד לקוחותינו כדוגמת זו שהפנית אלינו וזאת על מנת שחברתנו תוכל להמשיך ולהתייעל.
מבדיקה שערכתי ביום 7.5.07 התקבלה גם כן בחברה פנייתו של מר בן בשט, וכי פנייתו בנושא טופלה.
אני מקווה כי בעתיד מר בן בשט יחליט להמנות שנית על קהל לקוחות החברה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה