פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוזה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני לקוחה של yes מהיום הראשון akvo ctrr.ולצערי השנה נתקלתי בשרות מחפיר ויחס מעליב מעין כמותו.בחודש פברואר 2007 הסתיים לי המסלול בו הייתי מחוברת ויצרתי קשר על מנת לעבור מסלול אחר. לאחר דין ודברים עם נציג בשם ערן הוצע לי מסלול בעלות של כ 140 ש"ח לערך הכולל בתוכו גם חיבור תשתית לאינטרנט , כשהובטח לי כי עלות לאינטרנט תהיה 39.90 (כלול במחיר שהוצע לי )והם יעשו את ה"סידורים" מול בזק שהחלו לגבות ממני 80 ש"ח לחודש.כמו כן הובטח לי 5 סרטים מתנה וכן במשך 3 חודשים כל הערוצים ייפתחו בכל סופ"ש!!!!!
לאחר כחודש וחצי גיליתי כי אני משלמת סכום ש 167 ש"ח לערך , אין ערוצים פתוחים בסופ"ש ובזק ממשיכה לגבות ממני ישירות 80 ש"ח כל חודש.
מיד פניתי לנציגים של yes ונציגה מטעמם הודיעה לי אכן קרתה טעות ותוך 48 שעות תחזור אלי עם תשובות , פתרונות והחזר כספים והמסלול יתחיל מיד כפי שנסגר בחוזה שבע"פ שהוסכם ביננו בחודש פברואר 2007 .
כמובן שלאחר שבוע לא פנו אלי ושוב נאלצתי להתקשר ושוב אחראית הבטיחה לי פתרונות וזכוי בחזרה וברור מול הגורמים הרלוונטים עם הבטחה לחזור עם תשובות.
מששוב לא נעניתי , התקשרתי שוב ולאור התשובות החוצפניות "זה מה יש" ו"מה לעשות" ו"יטופל" ועוד הבטחות , פשוט ביקשתי החזר כספי ולהתנתק.
גם פה הבטיחו לי שיחזרו אלי ועד עכשיו לא חזרו אלי.
אני ממשיכה לשלם מחיר מלא !!!!! גם ל yes 167 ש"ח וגם לבזק עוד 80 ש"ח ולא קיבלתי כלום ממה שהובטח לי!!!!!
אני רוצה לציין כי נחתם ביננו חוזה שבעל פה שהופר.
אני פונה כעת על מנת שתעזרו לי מול yes שפשוט מתעלמים ממני בהפגנתיות ועל מנת שאקבל החזר על כספים שנגבו ממני גם מבזק וגם מ yes שלא כמוסכם .

תודה לכם על העזרה
אורית
עוגמת נפש, ו סוג הנזק :
החזר כספי ופצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב ,
אני מודה לך על פנייתך מיום 9.5.2007 ובעניינה של הגב' אורית.
תגובה:
ראשית ברצוני להודות לגב' אורית, על שהקדישה מזמנה להעלות על הכתב את דבריה, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לציפיותה.
yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוחותיה חווית קולנוע ואינטרנט איכותית ומותאמת לכל לקוח. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד. אביע התנצלותי וצערי הרב על הרושם שיצרנו אצלה בנושא השרות ללקוח.
מבדיקה ברשומות המנוי נמצא כי ביום 12.2.2007 שוחחה הגב' היימס עם נציג החברה וקיבלה הצעה למבצע לחידוש התקשרותה למולנו.
ביום 8.5.2007 נרשם על שם הגב' אורית היימס מבצע מסוג OGB* למשך שנה אחת ובהתאם לתנאי נספח המבצע הנשלח לביתך ביום 11.5.2007.
כמו כן, נרשמו ביום 8.5.2007 במנוי על שם הגב' היימס 3 קופונים להזמנת סרטי DVDbox לא כולל הזמנת סרטים אירוטיים ומשחקי כדורגל ,בתוקף לניצול עד ליום 7.11.2007 .
בנוסף, החל מיום 8.5.2007 תוכל הגב' היימס לצפות בכל סוף שבוע בכל חבילות הערוצים המשודרים על ידינו לא כולל ערוצי פרימיום וערוצים ברשיון מיוחד למשך 3 חודשים, ללא עלות נוספת.
ביום 10.5.2007 נרשם בחשבון המנוי על שם הגב' אורית היימס זיכוי בסך 107.66 ש"ח בגין הפרשי חיוב מסלול ובהתאם לסיכום למולה.
אנו מודים לגב' היימס על שבחרה להמשיך התקשרותה למולנו ומאחלים לה ולבני ביתה המשך צפייה מהנה נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה