פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הידרדרות במהימנות המידע המשודר אותו מציגה חברת YES נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
יום ב' 7.5.2007

בעבר פניתי פעמים רבות לחברת YES בנוגע למידע מסולף, שגוי ומטעה
שהם מספקים בנוגע לשידורי אפיק 121 הגרמני (3SAT). כל עוד לא התלוננתי
על כך ברבים החברה לא עשתה דבר, פרט לתגובות בלתי עניניות.

בעקבות זאת הוצג המידע, משך מספר חודשים, פחות או יותר ללא בעיות,
אך לאחרונה הולכות שוב וגוברות הבעיות, עד כדי כך שבמקרים רבים המידע
המוצג הוא העתקה פשוטה של פירוט תוכניות שהוצגו בעבר (לפני מספר שבועות
ובאופן חד פעמי) ואין הוא משקף את המציאות.

היום הגדילה החברה לעשות ובמקום להציג בלוח התוכניות העתידיות 3 תוכניות
שונות, שאמורות להיות מוצגות מהשעה 19:00 עד 21:00 באפיק זה, הופיעה בלוח המשדרים "קונצרט", עם התייחסות לקונצרט שהיה כבר לפני כחודשיים. אגב, הצגת קונצרט זה נעשתה כבר פעמיים נוספות, במקום תוכניות אחרות ששודרו למעשה.

מידע שגוי ומטעה זה, אותו מציגה חברת YES אינו מאפשר לבצע הזמנה אוטומטית של התוכניות באמצעות הממיר ומונע צפייה בהן, אלא אם כן הצופה
המעוניין בכך ערך לעצמו רישום ידני נכון של התוכניות. בגלל כל זאת השימוש
בממיר מוגבל ביותר.

תשובת החברה בכל המקרים היא "זה המידע שקבלנו מהספק".
כלפי הצופים הספק הוא חברת YES ולא גופים חיצוניים שחברת YES מקבלת מהם שירות ו/או עבודה קלוקלת, כדי לצאת לידי חובה.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
קיבלנו בתודה פנייתו של מר גלס הנכבד, בהתאם לכך הועברה פנייה זו להתייחסות חברת "אלרום", הנושא יטופל במלוא הרצינות והחומרה לתיקון הדברים למול המתרגם בערוץ. תגובה:
אנו מודים למר גלס על הארתו והערתו הבונה.
בברכה yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה