פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס כספי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מנוי לשירותי לווין ל YES (טלויזיה) מסתיים ב- 24.5.07
מנוי שירותי כבלים ע"י YES מסתיים ב- 17.1.08 ,כשהתחברתי לשירותי האינטרהט ההיתי מנויית YES ואז גם נאמר לי שההתחיבותהיט לשנה בעלותשל 20 ש"חלחודש.
כעתכשאני מעונינת להתנתק בשירותי הטלויזיה סיום 24.5.07 נאמר לי שאני צריכה לשלם קהס 390 מאחר ואני נתנתקת מהאינטרנט,,אך אני מעונינת להמשיך לשם 20 שח לחודש עד סיום המנוי 17.1.08 .
אף פעםלא נאמר לי שיש קשר בין שירותי הטלויזיה לשירותי האינטרנט.
והרי תקופתההתחיבות שנה שונה בכלאחד מהם.
אבקש לדאוג לביטול הקנס 390 ש"ח
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 21.5.07, בהמשך לפנייתה של הגב' בן ברוך בנושא חיוב החזר עלות הטבת מבצע אינטרנט עם סיום התקשרותה למול חברתנו, אבקש להשיב בנושא.
תגובה:
ראשית אציין כי צר לי ללמוד על החלטתה של הגב' בן ברוך להפסיק התקשרותה עם חברתנו.



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה ואינטרנט שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות טובים במיוחד, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. בכפוף לתנאי המבצע לשירותי האינטרנט אליו הצטרפה הגב' בן ברוך ביום ה- 23.1.07 , מתחייב הלקוח להישארותו כלקוח נאמן של חברתנו בטכנולוגית ה ADSL, למשך 12 חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו ולא ישאר מנוי על שירותי חברת "בזק", יחויב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה" ע"י חברת "בזק" בסך של 399 ש"ח.



נושא ההתחייבות הובא לידיעתה של הגב' בן ברוך בשיחתה הטלפונית מול נציגתנו ביום ה 23.1.07 עם בקשת ההצטרפות למבצע זה.



בתאריך 25.1.07 נשלח נספח הכולל את תנאי המבצע לביתה באמצעות הדואר.



למרות האמור לעיל ומתוך רצון להיטיב עם הגב' בן ברוך, כי תחויב עבור החזר עלות הטבת שירותי תשתית האינטרנט בחצי מהסכום קרי 199 ₪ סכום זה סוכם למול הגב' בן ברוך בשיחת טלפון עם נציגת שירות החברה בתאריך ה- 13.5.07.



בברכה חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה