פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הניתוק "שהתחפש"< נושא התלונה:
כהן עדי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏13 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מעשה שהיה כך היה:
אני וחברתי מנויים בחברת יס כחמש שנים - מעולם לא התלוננו יותר מדי וחיינו בשלום יחסי זה עם זה .
יש ברשותנו שני ממירים כשאחד מהם במשך שנה ארוכה היא פעמיים ביום ללא כל סיבה מאתחל את עצמו ומפסיק לעבוד לפרקי זמן של מספר שניות עד דקות.
זמן רב נמשך הדבר עד שחברתי שתחייה עשתה מעשה התקשרה לחברת יס והזמינה טכנאי.
ביקור הטכנאי נקבע ליום ראשון האחרון 13.05.2007 - בין השעות 9 בבוקר עד 11.חברתי שהייתה אמורה להתחיל עבודה חדשה באותו היום חיכתה לטכנאי וחיכתה וחיכתה וחיכתה.
בשעה 10:45 לערך הרימה טלפון מיוזמתה כדי לבדוק מה קורה עם הטכנאי שכן היא צריכה להגיע עוד לעבודה היום.
לחרדתה ולחרדת הנציגה עימה דיברה היא גילתה כי כלל לא הוזמן ביקור טכנאי לביתנו . ואין אף טכנאי בעולם כולו שבמסגרת יומו יודע איכשהוא על כך שהוא אמור להגיע לביתנו.
לזכות הנציגה נאמר שהיא התנצלה בכנות - והציעה לתאם טכנאי לשעה מאוחרת באותו היום וכך אכן היה.
אני לצערי הרב (ובהמשך תבינו למה לצערי) - כעסתי מאד ודרשתי להתנתק כי זה באמת זלזול בלקוח ובסדר יומו עד כדי שנוי תוכניות חשובות.
הנציגה "אודליה" החלה אז בשכנוע חברתי כן להשאר עם יס ופיתתה אותה בשלל הצעות מפתות ובהורדה קלה של דמי המוי כפיצוי.
אני שנורא התלהבתי גם כן משום שהבנתי שעל פי הנציגה מעתה ואילך אזכה בהמון ערוצים חדשים ונפלאים.
הסכמתי לשכנוע ואמרתי אוקיי נישאר או משהו בסגנון.
כעבור 3 ימים נוכחתי שהערוץ היחד שנוסף הוא ערוץ אגו - הערוץ לגבר המאותגר שכלית. וכן עוד כמה ערוצי שמע ומשחקים.
חשתי מרומה עד מאד והרמתי טלפון ביום חמישי 17/05/2207 בשעה 20:15 לשירות הלקוחות של יס כדי להתנתק - זו הייתה אגב התוכנית המקורית שכמובן השתנתה לאחר שכנועי הנציגה באותו יום ראשון ארור.
להפתעתי נאמר לי שכן אלו אכן הערוצים שהובטחו לי - שאני לא אמור להיות מופתע ועליי כלקוח ותיק להבין את ההבדל בין "כל הערוצים" לבין "כל החבילות" כאילו אני עובד כבר 5 שנים בשירות הלקוחות של יס.
כאשר התעקשתי להתנתק נאמר לי לפתע כי עליי לשלם קנס קטנטן של 690 שקלים על כך שהתחייבתי לשנה ואני יוצא לפני הזמן.
נדהמתי!!
במשך חצי שעה אני מנסה להבין כיצד הגעתי למצב הזה ונתקלתי בחומה בצורה - וכן נאמר לי כי הדבר קביל וכי הסכמתי באותו יום ראשון הינה שקולה לחתימה על חוזה או משהו בסגנון וכי אין דרך חזרה וניתוק כעת יעלה לי 690 שקלים.
כמה שאלות עלו בראשי ואני מאד אשמח לקבל תשובות:
1 - כיצד ייתכן שהסכמה לגבי שאני מוותר על ניתוק שלמטרתו התקשרתי שקולה לכך שהסכמתי להתחייב באותו תאריך לשנה קדימה.
2 - כיצד ייתכן שעלי לשם קנס שעליו אני שומע בפעם הראשונה בחיי ולא הוזכר כלל באף שיחה מעולם מה גם שמעולם לא חתמתי על מסמך התחייבות מעבר למסמך שאותו קיבלתי ביום ההתקנה לפני חמש שנים.
3 - כיצד ייתכן שהסכמה פשוטה "לוותר על ניתוק עקב אי שביעות רצון ומפרת הבטחה ששירות קלוקל מצידכם (הטכנאי לא הוזמן בכלל) - הופך לנשק בידי החברה להותיר אותי שבוי בידיה למשך שנה שלמה.
4 - כיצד ייתכן שאדם שלו יש מנוי שעדיין לא הסתיים מביא לחידוש החוזה עם יס רק על ידי כך שהוא מסכים "לא להתנתק" על אף העובדה שעדין לא הגיעה העת לחדש אותו.
5 - האם אדם שמתקשר לחברה כדי להתנתק ולבסוף מונע מכך על ידי נציגי החברה המאומנים היטב ומחליט לוותר בעצם מכריז אני הסכמתי כעת על חידוש חוזה לשנה מרגע זה.
6 - האם נראה לכם הגיוני שהתחייבות שכזו נעשית מבלי ליידע את הלקוח מבלי שהוא הביע הסכמה לכך מבלי שהוא ביקש זאת ומבלי לציין בפניו את העובדה שבמידה ויתנתק יחוייב בסכום של 690 שקלים במקום.

לומר את האמת אני לקוח של יס מספר שנים וכמו כן אני מפרנס יפה הרבה רשתות - מעולם לא נתקלתי בהשתלשלות אירועים מוזרה והזויה שכזו.
אני באמת מצפה לקבל תשובות בהירות - והגיוניות.
תודה רבה.


ניתוק מיידי מהחברה ללא קנס יציאה - ו/או לסירוגין קבלה של מה שהובן על ידי מנציגת השירות כמה שאני אמור לקבל ועל סמך כך הסכמתי לא להתנתק- מעולם לא נאמר לי שעל ידי כך אני בעצם "מחדש חוזה" פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך מיום 21.5.2007 ובעניינו של מר עדי כהן.

ראשית, ברצוני להודות למר כהן על שהקדיש מזמנו להעלות בפנינו את דבריו, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לצפיותיו ולהתנצל על אי הנעימות אשר נגרמה לו ולבת זוגו על אי הגעת טכנאי לתיקון תקלה בממיר ביום 13.5.2007.

לאור האמור לעיל ולאי הגעת הטכנאי במועד שתואם למולם, יזוכה חשבון המנוי בסך 128.33 ש"ח בגין המתנת סרק וזאת בהתאם למוסכם ביננו בהסכם ההתקשרות.

באשר לחידוש המבצע במנוי על שם מר עדי כהן עלי לציין כי ביום 1.6.2005 נרשם במנוי על שמו מבצע צפייה מסוג S79* , הכולל את חבילת הבסיס + מסלול CHOICS+חבילה אחת נוספת, במחיר 226.9 ש"ח לחודש למשך שנתיים.

כמו כן, ביום 19.2.2007 חידש מר עדי כהן את מבצע לשירות תשתית ADSL במנוי על שמו למשך שנה נוספת בסך 48.59 ש"ח* לחודש.

עם פנייתה של הגב' נטע, מטעמו של מר עדי כהן, לנציגי החברה במוקד השירות ביום 13.5.2007, הוצע לה להצטרף למבצע מסוג IJR הכולל את מסלול TOP (כל החבילות הקיימות כיום ב-yes, לא כולל ערוצי פרימיום וערוצים ברישיון מיוחד) וכן, תשתית ADSL במהירות 1.5MB במחיר כולל של 275 ש"ח* לחודש למשך שנה אחת.

נספח מבצע נשלח לביתו ביום 15.5.2007.

לפיכך, חידוש המבצע בוצע מספר ימים בלבד טרם סיום מבצע קודם וניתן לראות כי שינוי זה מעניק למר כהן הנחה נוספת בגובה של כ-120 ש"ח לשנה.

בנוסף, לאור פנייתו של מר עדי כהן לנציגי החברה במוקד השירות, ביום 17.5.2007 נרשמו במנוי על שם מר כהן, ערוץ הבריאות וערוץ הביוגרפיה לחודשיים ללא חיוב וכן 6 קופונים להזמנת סרטי DVDbox (לא כולל הזמנת משחקי כדורגל וסרטים אירוטיים) בתוקף לניצול עד ליום 14.8.2007.
תגובה:
במידה ומר עדי כהן יבחר לסיים התקשרותו למול חברתנו יחוייב בגין החזר עלות הטבה לתשתית ADSL, אשר היה התחייב עליה ב-19.2.2007 לשנה.

נשמח באם מר כהן יבחר להמשיך התקשרותו למולנו וימשיך להנות מהמוצר המתקדם אותו אנו מספקים.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה