חברת yes |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך מיום 21.5.2007 ובעניינו של מר עדי כהן.
ראשית, ברצוני להודות למר כהן על שהקדיש מזמנו להעלות בפנינו את דבריו, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לצפיותיו ולהתנצל על אי הנעימות אשר נגרמה לו ולבת זוגו על אי הגעת טכנאי לתיקון תקלה בממיר ביום 13.5.2007.
לאור האמור לעיל ולאי הגעת הטכנאי במועד שתואם למולם, יזוכה חשבון המנוי בסך 128.33 ש"ח בגין המתנת סרק וזאת בהתאם למוסכם ביננו בהסכם ההתקשרות.
באשר לחידוש המבצע במנוי על שם מר עדי כהן עלי לציין כי ביום 1.6.2005 נרשם במנוי על שמו מבצע צפייה מסוג S79* , הכולל את חבילת הבסיס + מסלול CHOICS+חבילה אחת נוספת, במחיר 226.9 ש"ח לחודש למשך שנתיים.
כמו כן, ביום 19.2.2007 חידש מר עדי כהן את מבצע לשירות תשתית ADSL במנוי על שמו למשך שנה נוספת בסך 48.59 ש"ח* לחודש.
עם פנייתה של הגב' נטע, מטעמו של מר עדי כהן, לנציגי החברה במוקד השירות ביום 13.5.2007, הוצע לה להצטרף למבצע מסוג IJR הכולל את מסלול TOP (כל החבילות הקיימות כיום ב-yes, לא כולל ערוצי פרימיום וערוצים ברישיון מיוחד) וכן, תשתית ADSL במהירות 1.5MB במחיר כולל של 275 ש"ח* לחודש למשך שנה אחת.
נספח מבצע נשלח לביתו ביום 15.5.2007.
לפיכך, חידוש המבצע בוצע מספר ימים בלבד טרם סיום מבצע קודם וניתן לראות כי שינוי זה מעניק למר כהן הנחה נוספת בגובה של כ-120 ש"ח לשנה.
בנוסף, לאור פנייתו של מר עדי כהן לנציגי החברה במוקד השירות, ביום 17.5.2007 נרשמו במנוי על שם מר כהן, ערוץ הבריאות וערוץ הביוגרפיה לחודשיים ללא חיוב וכן 6 קופונים להזמנת סרטי DVDbox (לא כולל הזמנת משחקי כדורגל וסרטים אירוטיים) בתוקף לניצול עד ליום 14.8.2007. |
תגובה: |
במידה ומר עדי כהן יבחר לסיים התקשרותו למול חברתנו יחוייב בגין החזר עלות הטבה לתשתית ADSL, אשר היה התחייב עליה ב-19.2.2007 לשנה.
נשמח באם מר כהן יבחר להמשיך התקשרותו למולנו וימשיך להנות מהמוצר המתקדם אותו אנו מספקים.
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|