פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב לא מוצדק נושא התלונה:
טסמה צגאי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏11 ‏מרץ ‏2004 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/3/04 הסכמתי לשלם 1000 ש"ח לחברת יס, למרות השרות הגרוע של החברה. החוב הפקטיבי היה 1300 בערך אך לאחר ויכוחים רבים הסכימו בשרות לכוחות להתפשר על 1000 ש"ח, אכן שילמתי בבנק הדואר את הסכום.
אך לתדהמתי, לאחר חודש התקשרו אליי ממשרד עו"ד שפירא ליאור ונאמר לי שהעניין נמצא כרגע בטיפולם, ועל מנת שלא יפעילו נגדי הליכים משפטיים כדיי לי לשלם 2100 ש"ח. התקשרתי לחברת יס על מנת לברר על מה הם רוצים עוד כסף,אך הם טענו שזה בטיפול עו"ד. התקשרתי לעו"ד שפירה בשביל לברר את מהות החוב, אך הם סירבו וכאשר התעקשתי הם תרקו את התלפון באמצע השיחה.. בכל פעם שהיתקשרתי על מנת לברר את מהות החוב נענתי בשאלה אדוני אתה רוצה לשלם או לא?,ולא נותנים לך לדבר.
למרות שדרשתי להגיע לבית המשפט ולידע אותי על כך,והודעתי שאני לא מוכן לשלם שקל הם החזיקו את החוב אצלהם במשך שנתיים וללא ידיעתי
נוהל משפט מהיר, וכיום יש נגדי תיק בהוצל"פ על סכום של 5000 ש"ח.
אך יכול להיות שהחברה מעבירה את התיפול בעניין לעו"ד למרות ששילמתי את חובי במלואו על פי ההסכם עם שרות לכוחות?
למה חברת יס ממהרת להשתמש בשרותי עו"ד למרות ששילמתי לחברה
כחודש לפנה כן 1000 ש"ח? האים החברה דואגת לפרנסתו של עו"ד שפירא
ומספקת לו עבודה ללא שום הצדקה?
ובנוסף לכך תואיל החברה לבדוק את איכות השדורים שלה במיוחד כאשר התשתית ממוקמת על גג של קרוון, במקום מאוד גבוהה בירושלים, גבעט המטוס, משום שאיכות השדורם היו גרעים מאוד, ובמיוחד בחורף כאשר היו רוחות וגשמים חזקים,ובימים של שלג לא הייתה קליטה בכלל.
האים לא הגיע הזמן שהחברה תפתח בכל עיר דוכנים לחזרת ציוד כפי שחברת הוט נוהגת על מנת שהלכוח לא ימתין חודשים על מנת שתואילו לתאם זואת?
עוגמת נפש סוג הנזק :
תסירו מעלי את איום העיקולים ותניחו לי לנפשי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
למר מינחה שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 5.6.2007 בענייו של מר צגאי טמסה.

מבדיקה ברשומות מערכת yes נמצא כי מר טמסה הצטרף לשירותי חברתנו ביום 2.1.2001 .

בחודש מרץ 2001 נכנס המנוי על שם מר צגאי טסמה לחוב והחל טיפול על ידי מחלקת הגבייה של yes.

ביום 12.4.2001 הוחשכה הצפייה בביתו של מר טסמה עקב חוב במנוי ואמצעי תשלום לא עודכן ברשומות החברה.

ביום 13.4.2001 הועלו ערוצים לצפייה לאחר תשלום חוב באמצעות שובר בבנק הדואר.

ביום 23.5.2001 נשלח מכתב לביתו של מר טסמה עם הודעה על החזר חיוב חודשי ועל אמצעי תשלום לא תקין וכן צורף שובר לתשלום באמצעות בנק הדואר.

ביום 18.7.2001 בוצעה שיחה טלפונית בין נציגי yes למול מר טסמה בעניין תשלום חוב וביום 19.8.2001 נשלחה הודעה נוספת על החזר חיוב ועל אמצעי תשלום לא תקין וכן צורף שובר לתשלום באמצעות בנק הדואר.

ביום 14.11.2002 נפתח תיק לאיסוף ציוד על ידי חברת ניודין וביום 2.2.2004 נמסר למר טסמה מספר הטלפון של חברת ניודין לסגירת טיפול למולם.

ביום 4.2.2004 שוחח מר טסמה עם נציג מחלקת הכספים והסביר כי היה מאושפז כשנה וחצי. הסביר כי ציוד הקצה של yes יוחזר על ידו. סוכם למול מר טסמה כי חשבון המנוי על שמו ביתרת חוב בסך 1,500 ש"ח וכי ישלם סכום זה במזומן ביום 1.3.2004 וכן ישלח אישורים רפואיים בענין אישפוזו על מנת שנבדוק ענין חוב במנוי.

ביום 16.2.2004 סוכם בשיחה טלפונית בין בין מר טסמה לנציגת מחלקת הגבייה סוכם כי אושר לו לשלם ביום 1.3.2004 עליו סך של 1500 ש"ח ובמידה ולא יבוצע התשלום הטיפול בענינו יעבור לטיפול משפטי.

ביום 3.3.2004 סוכם עם מר טסמה או מי מטעמו כי ישלם ביום 5.3.2004 1000 ש"ח ובהמשך עוד 500 ש"ח לסגירת החוב.

ביום 11.3.2004 התקבלה הפקדה על סך 1000 ש"ח לתשלום חלקי מהחוב במנוי.

ביום 14.3.2004 הסביר מר טסמה לנציגת מחלקת הכספים ב-yes כי אינו מוכן לשלוח אישורים רפואיים על אישפוזו וכי מבקש לשלם את יתרת החוב במנוי בתשלומים של 100 ש"ח לכל חודש.

ביום 18.3.2004 נמסר למר טסמה מספר הטלפון של חבסרת ניו דין על מנת לסגור טיפול במנוי למולם להחזרת ציוד הקצה ולהגיע להסדר לתשלום 250 ש"ח בכל חודש לסגירת חוב. לקוח הסביר כי הוא טס לאתיופיה בסוף אותו חודש ומעוניין לסגור טיפול עוד באותו יום.

ביום 15.4.2004 נפתח תיק לטיפול עו"ד, בא כוח החברה בענין המנוי על שמר טסמה.

ביום 12.5.2004 מר טסמה החזיר ציוד קצה לידי נציג החברה ללא 2 כרטיסים חכמים עליהם חוייב.

ביום 1.1.2006 הועשה תביעה משפטית על ידי עוד שפירא, בא כוח החברה וביום 27.11.2006 נפתח למולו תיק הוצאה לפועל.
תגובה:
מכל העולה לעיל נמצא כי אין ממש בטענותיו של טסמה כפי שעולה מפנייתו. מר טסמה ידע על החוב הקיים במנוי על שמו, לא עשה כל מאמץ להחזיר את ציוד הקצה לידי yes על מנת לסיים את הטיפול במנוי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה