פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניה מעליבה של עובדת yes נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שני ה21.05.07 התקשרה אלי נציגה של yes והודיע לי שהחוזה עומד להסתיים והציע לי חבילה חדשה כשאמרתי לה שאנני מעוניין בחבילה יקרה יותר ושאני כרגע באמצע העבודה ואנני יכול לדבר ושאני מבקש ממנה שיתקשרו אלי מאוחר יותר היא פשוט התפרצה עליי בצורה בוטה ומזלזלת ואמרה לי שהם לא מוציאים שיחות
היא צעקה עליי ופשוט ניתקה לי בפנים אני חייב לאמר שאני לא רגיש במיוחד אך פה הרגשתי ממש מותקף ומזולזל
עלבון סוג הנזק :
טיפול אמיתי בנציגה הנ"ל פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 5.6.07, בהמשך לפנייתו של מר דניאל בנושא יחס בלתי הולם שקיבל מנציגתנו אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתו. תגובה:
חברת yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. אבקש להביע התנצלותי הכנה על ההשתלשלות , כפי שעולה מפנייתו של מר בלחסן לרבות שיחתו עם נציגתנו ואי הנוחות באם נגרמה לו . תוכן פנייתו הועבר לטיפולם של הגורמים האחראים לתחומים בהם עוסקת הפנייה ולמנהליה הישירים של הנציגה.



אביע התנצלותי וצערי הרב על הרושם שיצרנו אצל מר בלחסן בנושא השרות ללקוח.



עם קבלת פנייתו נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המנוי ולמול נציגתנו, נערך עימה בירור מקיף אודות טענותיו של מר בלחסן, בכל מקרה כל הפרטים הועברו לידי מנהלה הישיר.



אוכל להבטיח כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.



אשמח להעניק למר בלחסן כמחווה שרותית, 2 סרטים מספריית ה- DvdBox להזמנה וצפייה ללא תשלום (לא כולל סרטי ארוטיקה והזמנות כדורגל), הטבה זו ניתן לממש עד לתאריך 7.6.08.



אני מקווה כי מר בלחסן ייהנה משרות ללא דופי בעתיד.



נשמח לעמוד לשרותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה