פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה של סוכן בשם ניר סעדון נושא התלונה:
קריה עמרם שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏21 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
סוכן של יס בשם ניר סעדון ששמו כבר מופיע ברשימת התלונות הגיע אלינו ו"סגר" לנו עסקה מדהימה
יס מקס , 3 ממירים , אינטנטרנט של 1.5 מג"ב
ערוצי פרימיום פתוחים בייבי,הודו,אגו,בריאות כל זה בכ215 ש"ח
ועוד אחרי ההתחברות שלנו נקבל זיכוי של 200 ש"ח וזה בגין "המלצה" שלנו על לקוחות חדשים שכאילו צרפנו ליס
בפגישה בקשנו שהות לחשוב על ההצעה (אנו לקוחות של הוט מיום היוסדה ) למחרת היום שוב דברנו והחלטתנו להיתחבר ניר סעדון חזר באוזני על העסקה שלנו בטלפון סגרנו יום ותאריך להתקנת הציודהעברתי לו את פרטי כרטיס האשראי
רק שלא ממש ראיתי את ערוצי הפרימיום המובטחים וניר תמהה איך זה יתכן ושהוא יבדוק את זה בפסח כל הערוצים היו פתוחים ולקח לי זמן להבין שזהו קצה של קרחון של סיפור מתיש בשלב מסוים הוא הפסיק לענות לי בטלפון
פניתי לשרות הלקוחות:
אנשי שרות הלקוחות צינו בפני שאני חתום על עיסקה הרבה יותר יקרה עם התחיבות למס 3 שנים לא חתמתי על שום מסמך . בקשתי לראות את המסמכים שאני " חתום עליהם" נשלחו אלי מסמכים שהסוכן של יס חתם בשמי ואני בלי שום בעיה יכול להוכיח שזו לא החתימה שלי בקשתי מיד להיתנתק
ואנשי השרות התישו אותי ותמיד נאמר לי שהם יחזרו אלי ושהנושא בטיפולה של דנית שבמשך חודש לא חזרה אלי וכל פעם שהיתי מצלצל היו משאירים לה "הודעה" במייל ואפילו אמרו שזה נהוג שסוכנים חותמים על מסמכים אחרת הם לא יקבלו את "העמלה " שלהם ויש מגמה לסחוב את "הלקוח" כחודש כי רק אז הסוכן מקבל את העמלה שלו
מס פעמים הודיעו לי שמנהל האיזור שאחראי על הניתוקים ואיסוף הציוד יחזור אלי תוך 72 שעות מיותר לציין שאני היתי צריך להמשיך לצלצל , ואז הגעתי לבחורה בשם חן מאוד נחמדה שאמרה לי לשלוח פקס או לשלוח מייל כי אחרת לא ינתקו אותי לא הסכמתי רציתי מועד ניתוק כמובטח לי ושמי אמור לקרוא את המייל שלי שידבר איתי עכשיו אחרי שהמתנתי הרבה זמן היא ביקשה ממני לנתק את השיחה ושתוך 15 דקות יחזור אלי איש מפניות הציבור - איש לא חזר אלי גם אחרי ימים שלחתי מייל
ואז אחרי באמת פניות אין ספור פעם ראשונה חזרו אליי לשכנע אותי להישאר ביס בהצעה עלובה ללא לקיחת אחריות על מעשיו של הסוכן שכבר כנראה לא עובד ביס אני בעקרון לא חושב שיש מה להאמין לחברה כזו ,כעת מחיר ההתנתקות הוא
שעלי לשלם קנס לחברת יס וגם לבזק חברת יס מתנתקת מאחריותה כלפי .
שלחה סוכן שלה
,כן מכירה בכך שחיבים לה כסף.אך לא בחובותה כלפנו כצרכנים, והנה שמו של הסוכן מופיע באתר שלכם ומי יודע בעוד כמה אנשים הוא התעלל ושפרטי כרטיס האשראי שלנו נמצא בידיו?
כאמור לחברה הזו יש את פרטי כרטיס האשראי שלי אני אשמח אם תוכלו לעזור ומאחר שהסוכן הספציפי הזה כבר עשה מעשה כזה בטח שיש עוד מקרים של הונאה אנא צרו עימי קשר במייל תודה רמי
[email protected]
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
חברת yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד. תגובה:
עם קבלת פנייתו של מר קריה נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המנוי .


במסגרת התקשרותו עם חברת yes סוכם על מבצע הכרות להלן מבצע DCD, הכולל את חבילת הבסיס, תוספת של אחד ממסלולי ה CHOICE ושתי חבילות בשפות זרות במחיר מופחת בסך 215 ₪ לחודש המבצע כולל חודש ראשון לל תשלום ו17 חודשים נוספים בעלות חודשית מוזלת של 215 ש"ח*.



המבצע שלעיל כולל עד 2 ממירים ללא תשלום שכירות חודשית .



כמו כן המנוי הצטרף למבצע הכולל תשתית אינטרנט במהירות עד 1.5M לתקופה בת 6 חודשים ללא תשלום ולאחריה בתשלום מוזל של

39.9 ש"ח לחודש לתקופה בת 6 חודשים נוספים.



כמו כן בנוסף הצטרף מר קריה באישור ובהסכמתו למבצע מסלול שכירות ממיר ה- yesmax בעלות חודשית מוזלת של 24.9 ש"ח.



בטפסים החתומים אשר בידיו של מר קריה מסומנים חבילות וערוצים נוספים לצפייה, ערוצים אשר אינם כלולים בתנאי המבצע. נכון למועד הצטרפותו ונכון למועד מכתבי זה אין בחברת yes שום מבצע הכולל את כל ערוצי הפרימיום, הפתוחים לצפייה וכלולים במחיר המבצע.



חברת yes מחויבת אך ורק לתנאים המופיעים מפורשות בתנאי התכנית ו/או בהסכם ההתקשרות, וכל הבטחה או שינוי אשר ניתנה בכתב יד או בעל פה ואינה מופיעה בתנאי התכנית ו/או ההסכם אין בה כדי לחייב את החברה.



לאור פנייתו של מר קריה בנידון מול נציגנו הוצע לו מספר אפשריות על מנת שישאר לקוח בחברתינו, לצערנו סרב מר קריה להצעות נציגנו והחליט לסיים התקשרותו עימנו.לאור השתלשלות המקרה הוחלט ע"י חברתנו לפנים משורת הדין ובאופן חריג וזאת על מנת להטיב עמו שלא לחייבו בגין עלות הטבת מבצע שכירות ה- yesmax כפי שנמסר לו ע"י נציגנו.


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה