פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממיר נוסף שלא קיים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בינואר 2005 צירפתי את בית העסק שלי לחברת יס.
במעמד חתימת ההסכם דרשתי שני ממירים כתנאי לעסקה ואכן קיבלתי.
ביום ההתקנה, מאחר ולבסוף קניתי לבית העסק שלי רק טלויזיה אחת,
בקשתי מהמתקין שיתקין לי רק ממיר אחד מאחר ולא רציתי ציוד "שוכב".
באוקטובר 2005 כשבית העסק נסר יצרתי קשר עם חברת יס על מנת
להתנתק מהם, נודע לי שישנו קנס מסוים על ניתוק לפני סיום השנה
הראשונה, הסכמתי ושלמתי אותו.
כשהטכנאי בא לקחת את הממיר הוא טען שלפי הרישום יש לי
שני ממירים ואני מחוייבת להחזיר שניים למרות שבפועל קיבלתי רק אחד.
מאותו רגע התחילה מסיכת ויכוחים ומריבות עם כל אדם בחברה הזו
עד שלפני כמה חודשים קיבלתי טלפון מהפקידה של עורך דינם
שדרשה תשלום מיידי ע"ס 2,000 ש"ח !!!!!!!
גם שם לא היה עם מי לדבר ולהפתעתי, לא מזמן
קיבלתי הזמנה לבית משפט מטעם חברת יס.
הבושה וחוסר האונים בכלל לא יתוארו,
אני בחורה בת 22 שספגה עסק כושל ועדיין לא אחרתי
לעולם בתשלום ועכשיו חברת יס
קבעה שאני גם שקרנית פתולוגית.
עלבון, בושה ועוגמת נפש סוג הנזק :
שיניחו לי לאלתר ושימצאו פיצוי יצירתי ביותר פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בהתאם לרשומות מערכת החברה ביום ה-26.1.05. במעמד הצטרפותה הותקנו בכתובת המנוי 2 ממירים ו-2 שקעים

בכפוף להסכם ההתקשרות עליו הנה חתומה.



ציוד הקצה אותו מספקת החברה ללקוחותיה, למטרת צפייה בשירותי התוכן שלה, הינו ציוד יקר ערך, אשר עלותו גבוהה באופן משמעותי מן המחיר אותו נדרשת לשלם עבורו, אך חברתנו בוחרת לסבסד מחיר זו על מנת להקל על לקוחותיה.



בסעיף 8.א' להסכם ההתקשרות של חברת yes עם לקוחותיה, הבהירה החברה מלכתחילה כי האחריות לציוד במקרה גניבה או אבדן, אינו חל עליה והיא אינה זו שתישא בנזק.



משלא הושב ממיר אחד לחברתנו בעת סיום התקשרותה חוייב חשבון מנוייה של הלקוחה בגין הממיר האבוד ולאור סרובה לשלם בגינו הועבר הנושא לטיפול בא כוחנו כדין.



yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה