פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה בפרסום של יס למבצע מכשיר היסמקס נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים רכשתי את מכשיר היסמקס בעקבות הפרסום הרב על המבצע של ׁ24.99 ל-36 חד'). ראשית ברצוני להדגיש כי המכשיר ממלא את הצפיות ואני מרוצה ממנו, אבל.... היום קיבלתי לראשונה בדואר את נספח המבצע המפורט ובו לעיניינו
1. מצוין כי "מצורף נספח עליו סוכם בשיחת נציגנו עמך"!!, בזמן שאיש לא דיבר על הפרטים שאפרט לעייל לא בזמן הזמנת המכשיר ולא עם המתקין.
2. מפרסום המבצע נוצר הרושם כי המכשיר הוא שלנו בתום 36 חודשי השכירות, מה גם שהמתקין החביב בעליל אף אמר לי"תשמרי את הקופסא לשבועיים כמו תמיד כששומרים על מוצר חדש) - ומסתבר, כי עם תום 36 החודשים יס תחייב אותי בגין שכירות כפי "שבא לה מעת לעת"!!?
2. התקנה המכשיר עולה לי (לצרכן) 199 ש"ח (או 99 אם מדובר בחלפת ממיר), איש מהחברה לא טרח לומר לי זאת בזמן ההזמנה או ההתקנה!

אני רואה בפרסום של יס בכל פינה אפשרית, מטעה ומבלבל והונאה לשמה.
(צריך היה להוסיף בצד המחיר המפתה - "לא כולל סכום חד-פעמי להתקנה") ובנוסף, נציג המכירות בטלפון חייב לעדכן אותי לגבי עניין תשלום ההתקנה ובעיקר ליידע אותי שמדובר במוצר שהוא להשכרה ולא לקניה

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 5.6.2007 בענינה של הגב' אורלי.
תגובה:
מבדיקה ברשומות מערכת yes נמצא ביום 29.4.2007 רכשה הגב' אורלי מכשיר yesMax למול הגב' מיטל, נציגת החברה.

במעמד שיחה זו וכפי שמתועד ברשומות המנוי, הוסבר לגב' אורלי תנאי הצטרפות למבצע מכשיר בשכירות חודשית של 24.90 ש"ח לחודש בהתחייבות לשלוש שנים כולל גובה דמי יציאה וכן עלות של 99 ש"ח בגין עלות הגעת טכנאי חברתנו להחלפת הממיר הקיים בביתה לממיר מסוג yesMax.

באשר למבצעים שונים לרכישת מכשיר ה- yesMax, כפי שבוודאי ידוע לך, בגופים רבים ובחברות רבות במשק קיימים מבצעים שונים המותאמים מתעדכנים ומשתנים על פי מועדים קבועים מראש, כדרכם של מבצעים. אציין כי, לכל מבצע ישנם תנאים משלו בהתאם להחלטת החברה באותה עת.



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים שונים לקהל לקוחותיה בתנאים מיוחדים עבור שירותי, שירותי אינטרנט ושירותי ה- yesMax.



yes יצאה במסלולים חדשים להצטרפות לשירותי ה-yesMax כפי שהיא יוצאת מעת לעת במבצעים שונים. במסגרת זו אנו מציעים ללקוחות מסלול שכירות שכולל תשלום חודשי קבועה לתקופה מוגדרת וכולל התחייבות להישאר מנוי על שירותי חברתנו לתקופה מוגדרת.

במסגרת מבצעים אלו ממיר ה - yesMaxמושאל ללקוח ונותר בבעלות החברה .



כידוע, החברה מציעה מגוון מבצעים ללקוחותיה החדשים והותיקים כאחד. המבצעים השונים מתעדכנים ומשתנים על פי מועדים קבועים מראש, כדרכם של מבצעים.



יתרה מזאת, מעת לעת מציעה החברה מגוון של מבצעים ותכניות המשך ללקוחותיה הקיימים עבור שירותי צפייה, שירותי אינטרנט ובצרוף הטבות שונות וזאת על מנת להמשיך ולחדש את מגוון השירותים האטרקטיביים שמציעה החברה- כדרכה מיום הקמתה.



החברה מציעה מעת לעת לקהל לקוחותיה מגוון של מבצעים הרלוונטיים לאוכלוסיות שונות, לפי בחירתם האישית והרגלי הצפייה של קהל זה, כמו גם לפי העלות הכספית המתאימה להם.



לכל לקוח אפשרות הבחירה להצטרף למסלול המתאים והטוב ביותר עבורו.



אנו מאחלים לגב' רוקח ולבני ביתה המשך צפייה מהנה



נשמח לעמוד לרשומך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה