פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס עבור הפסקת השרות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת YES שנה וחודש לפני כחודש חידשתי את החברות לשנה
דרך הטלפון , לפני יומיים התקשרתי אליהם לברר מה עלות הניתוק שלי ונאמר לי
ע"י בחורה בשם מור שאם אני מתנתק עד ה 29.11.05 העלות היא 200 שח'
הסברתי למור שזה לא יכול להיות ושלי נאמר שאם אני מתנתק אני משלם את החלק היחסי עבור
כל חודש שצפיתי (וזה די הגיוני) שאלתי מה ההפרש בין מה שאני משלם לבין העלות הרגילה נאמר שההפרש הוא 65 שח' לערך שאלתי את מור אז למה 200 שח' היא אמרה לי שאני חתמתי על ההסכם, בקשתי ממור להראות לי את החתימה שלי על ההסכם והיא שלחה לי בפקס את החתימה שלי על ההסכם של שנת 2004 ואין בו בשום מקום את הסעיף הזה ,התקשרתי שוב למור ואמרתי לה שאין בשום מקום את הסעיף הזה ואז היא אמרה לי שגם עסקה טלפונית תופסת ואני אמור לשלם 200 שח',בקשתי לדבר עם מנהל היא העבירה אותי לבחור(שהציג את עצמו כמנהל) בשם יונתן והוא להפתעתי אמר לי שמור טעתה והמחיר לצאת מהעסקה הוא 400 שח' , הסברתי לו שאני לא חתום על סעיף כזה והוא אמר לי שאין מה לעשות וזה חוזה אחיד ,בקשתי לדבר עם מנהל בכיר יותר לאחר שכנועים לא קלים הוא העביר אותי לבחור בשם רועי שממנו הבנתי שהוא המנהל של קשרי לקוחות והבחור שדברתי איתו רבע שעה זה עוד פקיד (כך עובדת המערכת של חברת יס ) רועי ניסה להסביר לי שיש סעיף ואני חתמתי עליו כל ניסיון שלי להסביר לו אני חתמתי על חוזה ב 2004 לא צלח .
אני מבקש להתנתק ואני מוכן לשלם להם את החלק היחסי של העלות שלהם קרי חודש אחד כפול ההפרש בין מה שאני משלם לבין העלות המקורית(65 שח' לדברי מור) אנה עזרו לי לצת מהעיסקה הזאת(אגב אם הם לא יתרצו אני יגיש נגדם תביעה
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה