פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיקרו אותי וגוזלים לי כסף.. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב -30 למאי התקשרתי לחברת יס במטרה לנתק את המנוי ....נאמר לי ע"י נציג בשם דניאל שאין בעיה ואין לי שום קנס או התחייבות ותוך 3 ימים , ייתקשרו אליי לניתוק ולתיאום אסיפת הממירים..
היום - 3 ליוני , משלא טרחו להתקשר אליי לניתוק התקשרתי לשירות הלקוחות בעצמי.. ונאמר לי שזה לוקח זמן ולפניי זה הם רוצים לחייב לי את כרטיס האשראי על התחייבות ע"ס 189 ש"ח שבכלל לא ידעתי עליה ולא הסבירו לי עליה מעולם , בקיצור , התחייבות שהומצאה....
משהתעצבנתי וכעסתי ביקשתי לנתק גם את המנוי השני שרשום על שמי בבייתי השני....ולפתע נאמר לי שיש גם שם קנס יציאה ,( ובכלל אני מנוי שם כבר למעלה משלוש שנים ואין לי שום התחייבות ..) , כעסתי מאוד וביקשתי הסבר על הקנס ונאמר לי שגברת בשם יהודית ביקשה לשנות את תוכן המנוי והתחייבה מחדש למשך תקופה מסויימת... יהודית ---היא אחותי הקטנה ביותר היא בסה"כ בת 15.5 ... אז איך זה שמחדשים מנוי , לא עם הלקוח ובטח ובטח לא עם בגיר..?????????
ביקשתי לשוחח עם מנהל , (הנציגה -- חדווה מצוות יוסי - קשרי לקוחות) אמרה לי שזה בלתי אפשרי ומה שהיא אומרת זה קדוש וזה מה יש...
ממש בושה וחרפה , לשקר ככה אנשים , להמציא קנסות שבכלל לא קיימים ושאני לא חתום עליהם , ולבצע שינויים במנוי שלא על ידי אלא ע"י קטינה, מה היה קורה אם היא הייתה מזמינה סרטים המיועדים למבוגרים ... בושה וחרפה לכם יס . יש לציין שאני גבר .. ואחותי היא נקבה , אז הנציג/ה היו צריכים להבין שמדובר במתחזה.
נאמר והגענו לעמק השווה , איך אני בתור לקוח יכול להמשיך ולהתקשר איתכם לאחר מקרה כזה מזעזע
כספי סוג הנזק :
לבטל את קנסות היציאה ולהתנצל בפניי ולהודות שעשו טעות הן בקנס והן בשינו המנוי . פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 5.6.07, בהמשך לפנייתו של מר לירן בנושא בקשתו לסיום התקשרות מול חברתנו והתחיבויותיו לחברתנו אבקש להשיב ולהתייחס לנושאים הנדונים בפנייתו. תגובה:
עיון באמור בפנייה שבנדון ובטענות מר אלביליה העולות ממנה מלמד, כי מסכת העובדות מציגה תמונה חלקית בלבד של האירועים הנזכרים בה. משכך, אבקש להעמיד דברים על דיוקם.

למר אלביליה שני מנויים בחברתנו המופיעים על שמו, מנוי בירושלים ומנוי ברמת גן. כאשר ביקש לסיים התקשרותו מולנו במנוי בירושלים הובא לידיעתו כי לאור העובדה שביום ה- 9.6.06 הצטרף למבצע הכולל צפייה במשחקי המונדיאל ובמשחקי ליגת העל (לשלושת החודשים הראשונים בעונת הכדורגל) ישנה התחייבות לחברתנו.

בהתאם למידע שבידי, ביום 9.6.06 שוחח מר אלביליה עם נציגתנו וביקש לקבל מידע בנושא מבצעים עבור צפייה במשחקי המונדיאל, ניתן מידע לגבי מחירים ומבצעים מוזלים הקיימים בחברתנו.



לאחר תיאום עמו והסבר על תנאי המבצע, עודכן במנוי לבקשתו מבצע בשיתוף עם לאומי כארד בעלות מופחתת בסך 99 ₪ . במועד זה הובא לידיעת מר אלביליה שכחלק מתנאי מבצע זה במידה והוא מסיים התקשרותו מול חברתנו לפני תום תקופה בת שנתיים יחוייב בתשלום החזר עלות ההטבה בסך 189 ₪. במועד רכישת המבצע עמדה בפני מר אלביליה האפשרות לרכישת שידורי המונדיאל בעלות בסך 309 ₪ ללא כל התחייבות לחברתנו.



באשר למנוי השני ברמת גן, חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה ואינטרנט שונים לקהל לקוחותיה בתנאים אטרקטיביים, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. בכפוף לתנאי המבצע האחרון אליו הצטרף מר אלביליה או מי מטעמו לשירותי הצפייה ותשתית האינטרנט מתחייב הלקוח להישארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 12 חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחויב בגין "החזר עלות ההטבה" שניתנה כמפורט בנספח המבצע .

בהתאם למידע שבידי, ביום 15.5.06 שוחחה הגב' יהודית עם נציגתנו וביקשה לקבל מידע בנושא מבצעים עבור שירותי צפייה ואינטרנט, ניתן מידע לגבי מחירים ומבצעים מוזלים הקיימים בחברתנו.



לאחר תיאום עמה והסבר על תנאי המבצע, לרבות בחירת חבילות הצפייה ושירותי האינטרנט על ידה סוכם על הסבת המנוי למסלול החדש להלן תכנית אישית I1Aמסלול מוזל ואטרקטיבי, המנוי הוסב למסלול זה בתאריך ה- 14.1.07 לתקופה מוגדרת בת 12 חודשים.



אבקש לציין כי חברתנו עושה הכל על מנת להבטיח שירות טוב והוגן כלפי לקוחותינו , לרבות נושא של אבטחת המנוי ומתן שירות רק לבעל המנוי או מי מטעמו שיש בידו את הפרטים המזהים בפני מערכת החברה.


בכל שיחה או טיפול בפנייה של אחד מנציגי החברה עם לקוח המבקש לקבל שרות כלשהו, נדרש האחרון להזדהות באמצעות פרטיו האישיים של המנוי, לרבות ת.ז. ופרטי הרשאת חיוב או לחלופין קוד סודי הנבחר ע"י בעל המנוי, על מנת שנוכל לספק לו את השרות.


בשיחה הנדונה ביצעו נציגינו את הזיהוי על פי הנוהל ורק לאחריו העניקו את השרות המבוקש.

על פי בדיקה שערכנו הגב' יהודית היא אמו של מר לירן אלביליה, גברת המתגוררת עם משפחתו של מר אלביליה בכתובת המנוי ברמת גן, אי לכך אנו דוחים את טענותיו של מר אלביליה בנושא התקשרותו מול חברתנו .

מבדיקה ברשומות המנויים של מר אלביליה אני למדה כי פנייתו טופלה ביום ה- 7.6.07 מול מחלקת קשרי לקוחות לשביעות רצונו.

נשמח לעמוד לרשותך בעל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה