|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
חברת יס למרות פניות טלפניות ומשלוח מייל לא עונה ולא חוזרת ללקוחות. מה-1.6.07 אני מנסה ליצור קשר איתם ובכל פעם הם אומרים שיחזרו תוך יום ולא חוזרים תוך 3 שעות ולא חוזרים. מעבר לכך דברים שמסכמים איתם לא מכובדים על ידם והם מתכחשים אליהם למרות שהם כתובים.
עדנה
|
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 10.6.07, בהמשך לפנייתה של הגב' אלפרון בנושא אי טיפול פניותיה בעבר אבקש להשיב,
מבדיקה בהיסטורית שיחותיה של הגב' אלפרון עם נציגי חברתנו, סיכמה הגב' אלפרון בתאריך ה- 7.6.07 על המשך התקשרותה עם חברתנו.
בברכה חברת yes.
|
פתרון: |
|
|
|