פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס כספי נושא התלונה:
אברמוב אורלי ורונן שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתגובת YES אני רוצה להבהיר כי אני אכן מעוניינת לשלם את החוב בעוב כל מה שצפיתי אך לא את הקנס שנתתם לי.
כשהתחברתי אליכם לא נאמר לי ולא כתוב בשמום מקום בחוזה כי אניכם עובדים עם בנק הדואר,כשחתמתי חוזה חוייבתי ל12 חודשים וזאת כמו שאציין שוב לא נאמר לי כלל ולא רשום בחוזה שאינכם עובדים עם בנק הדואר.לכן אני חושבת שזו חוצפה לא לומר את זה ואכן לחייב את הלקוח בקנס על דבר כזה שלא נאמר ולא צויין בכלל.ולגבי הנציג שלכם שחזר אלי ואמר לי אז הוא אמר "זה מצויין בחוזה שאנחנו לא עובדים עם בנק הדואר זו בעייה שלך שאת לא קוראת את האותיות הקטנות!!!" אני חושבת שזו ממש חוצפה מצידו במיוחד כשישבתי וקראתי את החוזה ובמיוחד את האותיות הקטנות ולא רשום דבר כזה כלל.
הייתי מאור רוצה להגיע לפשרה לשלם את החוב-ללא הקנס ולסיים את הנושא.
במידה ואכן לא ימצא פיתרון מתאים אדאג לפנות למקומות אשר יוכלו לעזור לאנשים כמוני ואני בטוחה שאני לא היחידה,אשצח במידה וימצא פיתרון הולם.
בתודה מראש אורלי
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 25.6.07, בהמשך לתגובתנו לפנייתה הקודמת מיום ה- 5.6.07 תשובתנו לפנייתה הקודמת של הגב' אברמוב נבדקה ביסודיות ועל כן ברשותך אשיב בנושא. תגובה:
ברצוני להדגיש ולהתייחס לטענתה של הגב' אברמוב כי לא הבאנו לידיעתה כי לחברת yes אין ממשק עבודה מול בנק הדואר, בעת הצטרפותה של הגב' אברמוב לשירותי חברתנו וחתימתה על בקשת ההצטרפות עודכן על ידה כאמצעי תשלום כרטיס אשראי. באם בעת זו הייתה מעוניינת הגב' אברמוב לעדכן אמצעי תשלום מסוג הוראת קבע של בנק הדואר לא הייתה יכולה להתחבר לשירותינו, נציגינו היו מביאים לידיעת כי אפשרות זו לא קיימת במידה והנושא היה על הפרק.



לאחר ביטול אמצעי התשלום שלה ובעת שרצתה לעדכן אמצעי תשלום חדש מסוג הוראת קבע הובא לידיעתה כי לא ניתן לעדכן הו"ק של בנק הדואר.

ברצוני לחזור ולהבהיר, כי החברה פעלה בהתאם לנוהלים, ובכפוף לכל דין.

בתגובתנו מיום 12.6.07 הועברה התייחסותנו לכל אחת מטענותיה של הגב' אברמוב בצורה מפורטת וזאת לאחר בדיקה מקיפה שנערכה ברשומות המנוי ומול כל הגורמים הרלוונטים לפנייה. לאור האמור לעיל, תשובתנו נותרה בעינה.


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה