פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות , שקר של נציגי מכירות נושא התלונה:
ממון הילה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏13 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה פניתי לחברת יס כדי להתנתק עד שהגעתי למחלקה המתאימה מחלקת קשרי לקוחות דיברתי עם 4 נציגים שכולם בסופו של דבר ניתקו את השיחה ולא חזרו אלי.
כשכבר דיברתי עם מנהלת קשרי לקוחות אמרה לי שאני מחוייב לייס וצריך לשלם 600 ש"ח דמי ניתוק בעוד שהנציג שאיתו עשיתי את העסקה אמר לי שאני לא מחוייב כי עמדתי על כך שאני לא מעוניין בהתחייבות ..ייס מקליטה שיחות כשביקשתי לשמוע את השיחה עם הנציג מנהלת קשרי לקוחות גמגמה ואמרה לי כשרק כשאני אתבע הם ישמיעו לי את השיחה התנהגות מאפיונרית משהו יש לייס.
ייס הם שקרנים ורמאים..ואני נחוש ללכת איתם עד הסוף.
כשרוצים להתחבר הם הכי נחמדים , תנסו להיתנתק מהם תראו כמה ניתוקים בפנים תקבלו ועוד לא יחזרו אליכם, ובאיזה נציגים חוצפנים תיתקלו.
אני רוצה לציין את הנציגה שני מהצוות של יוסי שהייתה מגעילה ברמות קשות.
תעשו לעצמכם טובה אל תתחברו לייס זה לא שווה את העצבים הם מחזיקים אותי כבן ערובה אני מרגיש שאין עם מי לדבר שם ..הנציגי שירות חסרי אונים וחוצפנים . המנהלים מדקלמים נהלים ולא מתייחסים למנוי כבן אדם אלא לעוד כרטיס אשראי שמזרים כל חודש כסף. מה קרה לנחמדות וההבנה שהייתה כשהתחברתי ...? מאוד מאכזב מתסכל . יום אחד גם ההתחייבות שאתם כופים על לקוחות נגמרת ..
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק ללא דמי התחייבות כמו שנציג המכירות אודי הבטיח כשתחברתי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 25.6.07, בהמשך לפנייתו של מר איזק מיום ה- 16.6.07 בנושא ההתחייבות לחברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו. תגובה:
ברצוני לציין כי ביום ה-19.6.07 התקבלה במשרדנו פנייה זהה ממר איזק באמצעות "אמון הציבור".



פנייתו נבדקה בקפידה ותגובתנו הועברה ביום ה- 26.6.07 , פנייתו נענתה עם התייחסות לכל אחת מטענותיו בצורה מפורטת ויסודית.



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה