|
|
|
|
|
|
עושק |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
החברה המוכרת מחליטה על דעת עצמה לחייב אזרחים שאפילו לא מחוברים אליה.
לפני כשנתיים חוייבתי בתשלום חודשי של 276 ש"ח למרות שלא הייתי מחובר ורק אחרי כשלושה חודשים של מרדפים וטלפונים הושב כספי.
אם לא די בכך, שוב פנתה אליי החברה בהודעה חגיגית כי אחוייב בחשבונית הקרובה ושוב תמהני בגין מה?????????
אין ספק סטארט אפ חלומי - גביית כספים ללא שירות וללא התקשרות.
|
בזבוז זמן יקר |
סוג הנזק : |
השבה והתנצלות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
קיבלנו בתודה את פנייתו של מר שחר לחברת yes ביום ה-10.5.07 . |
תגובה: |
פנייתו שבנידון של מר שחר התקבלה בחברתינו ביום ה-6.6.07 ונענתה באמצעות הדואר ביום ה-19.6.07.
חברת yes דוחה את טענתו של מר שחר שבנידון.
יודגש כי חברת yes פועלת בכפוף לנוהלים מסודרים ובהתאם לכל דין.
בהתאם לרשמות מערכת החברה הצטרף מר שחר כלקוח בחברתינו ביום ה-15.4.05 לאחר שהוחתם על טופס ההצטרפות באישורו ובחתימתו ובהתאם לכל דין.
לפיכך פעלה yes בכל דרך חוקית העומדת לרשותה על מנת להיפרע בגין הסכומים אשר לא נשתלמו לה על ידו על פי כל דין.
yes
|
פתרון: |
|
|
|