פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עושק נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
החברה המוכרת מחליטה על דעת עצמה לחייב אזרחים שאפילו לא מחוברים אליה.
לפני כשנתיים חוייבתי בתשלום חודשי של 276 ש"ח למרות שלא הייתי מחובר ורק אחרי כשלושה חודשים של מרדפים וטלפונים הושב כספי.
אם לא די בכך, שוב פנתה אליי החברה בהודעה חגיגית כי אחוייב בחשבונית הקרובה ושוב תמהני בגין מה?????????
אין ספק סטארט אפ חלומי - גביית כספים ללא שירות וללא התקשרות.
בזבוז זמן יקר סוג הנזק :
השבה והתנצלות. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
קיבלנו בתודה את פנייתו של מר שחר לחברת yes ביום ה-10.5.07 . תגובה:
פנייתו שבנידון של מר שחר התקבלה בחברתינו ביום ה-6.6.07 ונענתה באמצעות הדואר ביום ה-19.6.07.



חברת yes דוחה את טענתו של מר שחר שבנידון.



יודגש כי חברת yes פועלת בכפוף לנוהלים מסודרים ובהתאם לכל דין.



בהתאם לרשמות מערכת החברה הצטרף מר שחר כלקוח בחברתינו ביום ה-15.4.05 לאחר שהוחתם על טופס ההצטרפות באישורו ובחתימתו ובהתאם לכל דין.



לפיכך פעלה yes בכל דרך חוקית העומדת לרשותה על מנת להיפרע בגין הסכומים אשר לא נשתלמו לה על ידו על פי כל דין.

yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה