|
|
|
|
|
|
ניתוק מנוי בחברת yes |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במשך שנה נגבה ממני תשלום גבוה יותר מהתשלום החודשי ששילמתי בשל סיום ההתחייבות ללא כל הודעה מוקדמת. החברה מצידה לא הסכימה לזכות בגין ההפרש ולכן החלטתי לנתק את המנוי ב 23/07/06 ונערכה שיחה עם השירות לקוחות בתאריך הנ"ל. החברה הגיעה לאסוף את הציוד רק ב 31/08/06 וכעת תובעת ממני תשלום בגין חודש אוגוסט. ניסיתי לדבר עם השירות לקוחות אבל אמרו לי שאני לא לקוחה שלהם ושאני צריכה לפנות לעו"ד. כמובן שהעברתי כתב הגנה לבית משפט בתואנה כי אין אני אמורה לשלם על תקופה בה לא ביקשתי את השירות, כמו כן העברתי את התלונה למשרד התקשרות. בשום אופן אני לא אסכים שחברה תאלץ אותי לקבל שירותים ממנה במשך למעלה מחודש.
|
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
קיבלנו בתודה את פנייתה של גב' פרץ שבנידון. |
תגובה: |
ראשית נבקש לציין כי על הלקוח, בכפוף להסכם ההתקשרות עם החברה, לדאוג להודיע על גמר התקשרותו עם החברה,
שכן אין לחברה כל דרך לדעת עם ממשיך ליהנות משירותיה ובאם לאו.
מבדיקה ברשומות מינויה של גב' פרץ, נמצא כי ביום ה-26.7.06 פנה מר הרצל בשמה של הלקוחה בבקשה לסיים התקשרותה עמנו.
כיוון שבני הזוג גרושים הוסבר למר הרצל ע"י נציגנו , כי יוכלו לנתק את המנוי ללא בקשה מפורשת מבעלת המנוי גב' פנינה פרץ.
יודגש כי לאור פנייתו שבנידון נעשו מס' נסיונות מצד נציגנו לאתר את גב' פרץ בנידון, לצערנו, ללא הצלחה.
בהתאם לכך בעת קבלת הודעה מפורשת של המנויה כי חוברה לכבלים הוסרו שירותי הצפיה מהנוי לרבות החיוב בגינם החל מיום ה-25.8.06.
לאור ביטול אמצעי תשלום במנוי בהפרה חד צדדית של הסכם ההתקשרות נותרחוב כספי במנוי. משלא שולם החוב כאמור הועבר הטיפול במנוי למשרד בא כוחנו עו"ד פישר וזאת לאחר מס' התראות והודעות בנושא ללקוחה.
אי לכך נודה לגב' פרץ באם תסדיר את נושא תשלום החוב מול משרדי בא כוחנו עו"ד פישר.
|
פתרון: |
|
|
|