פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה של לקוחות ע"י נציגים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי קובי לפני כשלושה שבועות הודיעה חברת YES שבכוונתה לעלות את מחיר החבילה בה אני נמצא ל 215 ש"ח. אני התנגדתי לסכום והודעתי להם שלא אכפת לי לצמצם את כמות החבילות שברשותי כל עוד אשלם את אותו סכום ששילמתי בעבר שעמד על 209 ש"ח . נציגי חברת YES , בראשות אלכס , סיבבו אותי על האצבע הקטנה בטענה שאני משלם מחיר מצחיק, בדקתי ומצאתי חברה קרובה שמשלמת 219 ש"ח כולל תשתית אינטרנט עם אותו פירוט אותו לי הציעו. עם הצגת העובדות הנ"ל נציגי החברה עדיין הוציאו אותי כ"לא מבין" ואני משלם מחיר מצחיק ,אמרתי להם "מה? אני לא רוצה אינטרנט תורידו לי את המחיר" והם בשלהם לא רצו להגיע איתי לפשרה . לאחר כשבוע שהייתי בחו"ל ונציג YES חיפש אותי הודעתי לחברה על ניתוק סופיומוחלט . נציג YES ,אלכס , תיאם לי טכנאי לאיסוף ציוד ליום רביעי (16/5) עד השעה 10:00 . אלכס היה נחמד ועדכן אותי שכדאי שאתאם עם חברת HOT כדי שאני לא אשאר בלי טלויזיה ואכן כך עשיתי. תיאמתי עם HOT לאותו יום שעה אחרי. מיותר לציין את מחצית יום העבודה שהפסדתי בהמתנה לטכנאים. הטכנאי של HOT אכן הגיע בשעה הנקובה אך מהטכנאי של YES לא שמענו. התקשרתי למוקד השירות של YES ונמסר לי שהנציג איתו דיברתי , אלכס, אינו ראשי לתאם טכנאי והנושא עובר למנהל אזור שאמור להתקשר אליי תוך 72 שע'. תגובתי היתה נזעמת!!! אחרי שאני מפסיד יום עבודה אתם מודיעים לי על זה? איפה הנציג החצוף ששיקר לי ואמר לי שיום רביעי יבוא אליי טכנאי??
YES חברה לא אמינה וכך אשדר לכל מכריי באשר הם.!! הדבר היחידי שהנציגה יכלה לעשות זה "לזרז" את הנושא. במילה אחת.. ביזיון!!!!

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 26.6.2007 בעניינו של מר קובי . תשובתנו נשלחה אלייך ביום 24.5.07 וביום 20.5.07, תשובה לפנייתו של מר קובי בעניינה של הגב' בשמת ארשוביץ.

עמדת החברה עומדת בעינה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה