פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגי מכירה שקרנים! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני לקוח של הוט כבר הרבה שנים, אבל החלטתי לנסות לעבור לYES. אחרי ששמעתי את הצעות המחיר של YES, החזרתי להם תשובה שבמחיר כזה - אין לי מה להתחבר אליהם כי קיבלתי הצעה דומה מהוט.
לאחר כמה ימים התקשרה אלי נציגת שירות בשם "קרין" שאמרה שהיא "מנהלת פרוייקטים" בחברת YES. היא הציעה לי הצעה מאוד מפתה לעבור לYES:
202 ש"ח לחודש, שנה תשתית אינטרנט חינם, חבילה מורחבת + 2 ממירים חינם + חודש ראשון חינם, והתחייבות לשנה אחת בלבד.
כששאלתי אותה אם זה בעצם יוצא 11 כפול 202 היא טענה שכן. אני אמרתי שאשקול את זה בחיוב. כל השיחה הוקלטה!

החלטתי להתנתק מhot לטובת המעבר לחברת YES. בכל זאת, עם כזאת הצעה - מי היה מסרב?

עבר יום, התקשר אלי בחור בשם רמי שאמר שהוא "מנהל תיק הלקוחות" וטוען שקרין עובדת איתו ("היא סטודנטית אצלנו"), ושאל מתי אני מתחבר לYES ? ביקשתי ממנו שישלח לי את החוזה כתוב על פי מה שקרין אמרה לי.
ובכן, החוזה שרמי שלח שונה לגמרי ממה שקרין אמרה!!! פתאום זה 215 ש"ח, ורק חצי שנה אינטרנט חינם. כששאלתי את רמי מה עם ההצעה של קרין הוא טען שאין כזה דבר, והיא לא הציעה לי כזאת הצעה!
כמובן שהשמעתי לו את ההקלטה, והוא היה המום.הוא התקפל ואמר שהוא ידבר עם הבוס שלו ושל קרין (עדי) ושהם יחזרו אלי.

כעבור כמה דקות עדי התקשר ואמר שהוא ידאג באופן אישי לכבד את מה שקרין אמרה לי, ושהוא יחזור אלי.

כמובן שהוא לא חזר אלי.
התקשרתי אליו כעבור יום, הוא היה נשמע מאוד עצבני, ואמר שקרין פוטרה כי "היא לא עמדה ביעדים" (בטח שהיא לא עמדה ביעדים, היא משקרת את הלקוחות!!) ושהוא באופן אישי מצטער על הטעות שקרתה.
אמרתי לו שבעקבות השיחה שלי עם קרין דיברתי עם הוט כדי להתנתק מהם, והוא טען שאני שקרן ושבשיחה הראשונה שלי עם קרין כבר אמרתי לה שאני בתהליכי התנתקות מהוט. (לא היה ולא נברא, השיחה מוקלטת במלואה!).

בשורה התחתונה, נציגת שירות של YES עבדה עלי בעיינים, וכמעט והתחברתי אליהם. למרות מה שקרה, אני נותן צ'אנס אחרון לחברת YES ודורש ממנה לעמוד מאחורי ההצעה הראשונית שקרין נתנה לי (ולא מעניין אותי שהיא פוטרה!), אחרת חברת YES תאבד עוד לקוח ועוד הרבה אחרים שאני אשכנע להתנתק מהם.
עלבון סוג הנזק :
התחברות לYES במחיר הראשוני שהובטח מנציגת השירות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
קבלנו בתודה את פנייתו של מר נדיבי. תגובה:
מבדיקה שנערכה ברשומות מערכת yes על פי הפרטים שהובאו לידנו נמצא כי מר נדיבי אינו נמנה עם קהל לקוחותינו אי לכך לא נוכל לבדוק טענותיו שבנידון.



למען הסר ספק חברתינו מציעה מעת לעת מבצעים חדשים ללקוחותיה המעוניינים להצטרף לשירותיה. כל מבצע מכיל הטבות והתחייבויות שונות. המבצעים המוצעים משתנים מעת לעת לפי מועדים קבועים מראש.



נכון למועד זה לא קיים בחברת yes מבצע ללקוחות חדשים כפי שציין מר נדיבי בפנייתו אי לכך לא נוכל להיענות לבקשתו שבנידון.



בהתאם לאמור בפנייתו של מר נדיבי נשמח להעניק לו מבצע ללקוחות חדשים בהתאם למבצעים במוצעים באותה עת ע"י נציגנו בטלפון: 1-800-20-8000, בכל מקרה פרטיו הועברו לנציג מכירה בכיר שיצור עימו קשר בהקדם.





אנו נשמח באם מר נדיבי יחליט בכל זאת להצטרף לקהל לקוחותינו וזאת למרות תחושותיו שבנידון.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה