נציגי מכירה שקרנים! |
נושא התלונה: |
יום שלישי 26 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני לקוח של הוט כבר הרבה שנים, אבל החלטתי לנסות לעבור לYES. אחרי ששמעתי את הצעות המחיר של YES, החזרתי להם תשובה שבמחיר כזה - אין לי מה להתחבר אליהם כי קיבלתי הצעה דומה מהוט.
לאחר כמה ימים התקשרה אלי נציגת שירות בשם "קרין" שאמרה שהיא "מנהלת פרוייקטים" בחברת YES. היא הציעה לי הצעה מאוד מפתה לעבור לYES:
202 ש"ח לחודש, שנה תשתית אינטרנט חינם, חבילה מורחבת + 2 ממירים חינם + חודש ראשון חינם, והתחייבות לשנה אחת בלבד.
כששאלתי אותה אם זה בעצם יוצא 11 כפול 202 היא טענה שכן. אני אמרתי שאשקול את זה בחיוב. כל השיחה הוקלטה!
החלטתי להתנתק מhot לטובת המעבר לחברת YES. בכל זאת, עם כזאת הצעה - מי היה מסרב?
עבר יום, התקשר אלי בחור בשם רמי שאמר שהוא "מנהל תיק הלקוחות" וטוען שקרין עובדת איתו ("היא סטודנטית אצלנו"), ושאל מתי אני מתחבר לYES ? ביקשתי ממנו שישלח לי את החוזה כתוב על פי מה שקרין אמרה לי.
ובכן, החוזה שרמי שלח שונה לגמרי ממה שקרין אמרה!!! פתאום זה 215 ש"ח, ורק חצי שנה אינטרנט חינם. כששאלתי את רמי מה עם ההצעה של קרין הוא טען שאין כזה דבר, והיא לא הציעה לי כזאת הצעה!
כמובן שהשמעתי לו את ההקלטה, והוא היה המום.הוא התקפל ואמר שהוא ידבר עם הבוס שלו ושל קרין (עדי) ושהם יחזרו אלי.
כעבור כמה דקות עדי התקשר ואמר שהוא ידאג באופן אישי לכבד את מה שקרין אמרה לי, ושהוא יחזור אלי.
כמובן שהוא לא חזר אלי.
התקשרתי אליו כעבור יום, הוא היה נשמע מאוד עצבני, ואמר שקרין פוטרה כי "היא לא עמדה ביעדים" (בטח שהיא לא עמדה ביעדים, היא משקרת את הלקוחות!!) ושהוא באופן אישי מצטער על הטעות שקרתה.
אמרתי לו שבעקבות השיחה שלי עם קרין דיברתי עם הוט כדי להתנתק מהם, והוא טען שאני שקרן ושבשיחה הראשונה שלי עם קרין כבר אמרתי לה שאני בתהליכי התנתקות מהוט. (לא היה ולא נברא, השיחה מוקלטת במלואה!).
בשורה התחתונה, נציגת שירות של YES עבדה עלי בעיינים, וכמעט והתחברתי אליהם. למרות מה שקרה, אני נותן צ'אנס אחרון לחברת YES ודורש ממנה לעמוד מאחורי ההצעה הראשונית שקרין נתנה לי (ולא מעניין אותי שהיא פוטרה!), אחרת חברת YES תאבד עוד לקוח ועוד הרבה אחרים שאני אשכנע להתנתק מהם.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התחברות לYES במחיר הראשוני שהובטח מנציגת השירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|