חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
מר יסעור פנה לחברתנו באמצעות משרד התקשורת בפנייה זהה וגם באמצעות אתר אינטרנט yes , להלן התשובה.
חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שמגוון הערוצים ותכנם יהוו מקור הנאה ועניין לציבור הישראלי.
עם קבלת פנייתו של מר יסעור אמיר הועבר הנושא לבדיקה מעמיקה אצל מנהל מחלקת השיווק של חברתנו ובמחלקת ההנדסה.
מבדיקה זו עולה כי, בחלק מערוצי הבית של yes מותקנת מערכת גראפית מתקדמת אשר חלק מהיכולות שלה הם הבאנרים הגרפיים וסוגי לוגו
הבאנר המצוין בפנייתו של הלקוח הוא "טריגר" אשר קיים בערוצים: yes ישראלי, yestars 1 וב- yestars 2 , הטריגר מופיע בפינה השמאלית עליונה של המסך (בגודל קטן שאינו מהווה גורם מפריע לצפייה או גורע מן התמונה על המסך) כ- 40 שניות לאחר הכניסה לערוץ או המעבר אליו ונותר על המסך כדקה לפני ירידתו האוטומטית.
בידי הלקוח ישנה תמיד האפשרות להסרה מיידית של הטריגר ע"י לחיצה על כפתור "חזור"בשלט.
במידה והלקוח בוחר ללחוץ על הכפתור הצהוב בשלט, בעת הכניסה לטריגר עולה שקופית חסות הכוללת את שם החברה המעניקה את הפרס בחידון, שקופית זו מופיעה לטווח זמן של 4 שניות לפני הופעתן של שאלות החידון.
yes דואגת לתת מענה לקהל צופים רחב, אשר לכל אחד מהם העדפות שונות. רבים מלקוחותינו לוקחים חלק בפעילות אותה מקדם הטריגר ונהנים ממנה.
עלות ההשתתפות בחידון הנגבית ע"י חברתנו ושקופית החסות המשודרת על ידנו הנן פעולות אשר אושרו לחברתנו כדין.
מבדיקה מול מחלקת ההנדסה בחברתנו, הטריגר הנדון אינו גורם להאטה בזמן תגובת השלט ובתפקודו.
מבדיקה נוספת שנערכה מול מנהל מרכז השידורים שלנו נמצא כי לא דווח על תקלות מסוג זה בעת האחרונה.
ממחלקת ההנדסה בחברתנו נמסר כי טכנית לא ניתן להסיר אייקון זה ממנוי מסויים.
הנושא הועבר כהערה וכהארה בונה לגורמים הרלוונטים בחברתנו.
חברת yes
|
פתרון: |
|
|