|
|
|
|
|
|
יחס מזלזל מצד נותן השירות וניתוק השיחה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביקשנו החלפת ממיר מאחר ורכשנו טלויזיה lcd ,מעולם לא ניתקלנו בחוצפה ,יהירות,ויחס מזלזל כפי שקרה היום. המרגיז הוא שהבחור שקורא לעצמו משה יודע כי לא ניתן למנוע ממנו ניתוק שיחה הטלפון.
לא זה היחס המגיע ללקוחות המשלמים ממיטב כספם כבר שנים רבות
אבקש טיפולכם ללא דיחוי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
טיפול מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך מיום 2.7.2007 בעניין פנייתו של מר רועי. |
תגובה: |
עם קבלת פנייתך הוצאה שיחה טלפונית על ידי מר רועי, מנהל צוות במוקד השירות של yes ומנהלו האישי של הנציג מר משה למר רועי, והביע התנצלותנו הכנה על אופן השיחה עליה מלין מר לינק.
אנו מאחלים למר לינק ולבני ביתו המשך צפייה מהנה ומבטיחים לעשות הכל על מנת להעניק לו שירות ללא דופי.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת. |
פתרון: |
|
|
|