פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שידור במסך רחב נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
משום מה בחברת יס החליטו שלכל לקוחותיהם יש טלוויזיה גדולה שמתאימה לצפייה בפורמט של מסך רחב... אך הדבר לא ככה! לנו יש בית קטן ומן הסתם הטלוויזיה בהתאם לגודל הסלון והיא קטנה יחסית... בחברה החליטו לשדר כמעט את כל התוכניות שלהם במסך רחב, ככה שאת רוב בתוכנית או את הסרט אנחנו בכלל לא רואים! אפילו הסמל של הערוץ חתוך כי הוא לא נכנס במסך!!
אנחנו משלמים מספיק ואפילו יותר מידי כסף בשביל לקבל שירות, אבל מקבלים חצי שירות ורואים חצי סרט/ תוכנית!
היום עם כל הטכנולגיות המתקדמות אני בטוחה שיש אפשרות להוסיף פונקציית בחירה בין מסך רחב למסך רגיל!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לתת שירות הולם למי שמשלם לכם כסף! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 12.7.2007 ובעניינה של הגב' טל.
תגובה:
לקוח ללא טלוויזיה התומכת במסך רחב אינו מפסיד חלקים מהסרט בעקבות המעבר לשידור בשיטה זו הלקוח יראה את כל התמונה כפי שהיה רואה לפני המעבר לשידור בשיטה זו (במידה והסרט היה משודר בפורמט 3:4). לקוח בעל טלוויזיה רגילה (פורמט 3:4), שאינה תומכת בצפייה בפורמט רחב, יצפה בסרט בפול פריים- מסך מלא, עם חיתוך קצוות התמונה.



בנוסף, הורדנו גירסה לממירים בבתי הלקוחות התומכת בשיטת Letter Box שהנה שיטה להצגת תמונת מסך רחב בטלויזיה שאינה תומכת בשיטה זו.



בשיטה זו מכווצת התמונה הרחבה כך שכולה תופיע על המסך. מעל ומתחת לתמונה , בשטח שאינו בשימוש, מופיע צבע שחור.



בחלק ממכשירי הטלויזיה קיימת אפשרות לדמות מסך רחב (16:9) בפורמט Letter Box , על ידי כפתור מתאים בשלט הטלוויזיה.



אנו מאחלים לגב' טל שבסיס ובני ביתה המשך צפייה מהנה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה