פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי נתינת שירות - נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך החודשיים האחרונים פניתי לחברתכם עקב תלונות חוזרות, הושארה הודעה
לניתוק 3 פעמים ולא חזרו אלי , בתאריך 11/7/07 בשעה 21:30 שוחחתי עם נציג קשרי לקוחות בשם אמיר שטרח לנהל איתי ויכוח מאוד לא נעים כי החליט שיכול לעזור למרות שביקשתי להתנתק, לאחר ויכוח מתמשך אמיר פשוט ניתק השיחה. מעבר לזה אין לי מה להוסיף .

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, חברת yes מצרה על החלטתה של גב' כהן להתנתק משידורנו וזאת מטעמים השמורים עמה. תגובה:
עם קבלת פנייתך נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המנוי ולמול נציגינו שטיפלו בפניותיה .



מבדיקה זו עולה כי ביום ה- 11.7.07 התקבלה פנייתה המפורשת לסיום התקשרותה עם yes.




באשר לעיכוב תהליך סיום ההתקשרות, עם קבלת הבקשה מיום ה-11.7.07 הועברה הלקוחה ישירות לנציגנו במחלקת קשרי לקוחות ולא נותקה השיחה כפי שציינה בפנייתה וזאת על מנת שתטופל בקשת סיום התקשרותה.



כל הצעות נציגנו מיום ה-11.7.07 על מנת להשאירה לקוחה בחברתינו ,לצערנו, לא התקבלו על ידה ועל כן בקשה להמשיך בתהליך סיום ההתקשרות.




בהתאם לרשומות המערכת ביום ה-15.7.07 תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתך והשלמת תהליך סיום ההתקשרות ליום ה- 31.7.07 בין השעות 1000 ל 1200.



אנו מודים לגב' כהן על פנייתה ומקויים כי תשוב בה מהחלטתה זו.

yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה