פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בלקוח- לא נתנו לי זיכוי 100 שח יותר מ6 חודשים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה השתתפתי במבצע חבר מביא חבר, הבאתי ל yes לקוח וזאת לאחר שהבטיחו לי 100 ש"ח בתמורה ללקוח שהבאתי כזיכוי לחשבוני.
ברצוני לציין שהתקשרתי לyes מספר רב פעמים במשך תקופה זו, כמובן שעדיין לא קיבלתי את מה שהבטיחו לי, אלא שכל פעם שאני מתקשר בתחילת חודש מבטיחים לי שיזכו את חשבוני ב 100 ש"ח ולא מזכים.
בחודש האחרון דרשתי להתנתק , דיברתי עם נציגת שירות הלקוחות ודרשתי ממנה שתעביר אותי לשיחה עם מנהל בכיר , וכמובן שגם את זה הם לא ביצעו והעבירו אותי לקו ריק ללא מענה אלא רק צלצול מתמשך.
כספי סוג הנזק :
נא לזכות אותי במיידי כמו שהובטח לי לפני כחצי שנה. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 22.7.2007 בעניינו של מר אלון.
תגובה:
ראשית ברצוני להודות למר מור, על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את דבריו, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיו.



משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוחותיה חווית קולנוע ואינטרנט איכותית ומותאמת לכל לקוח. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד. אביע התנצלותי וצערי הרב על הרושם שיצרנו אצלו בנושא השרות.

מבדיקה ברשומות המנוי ולאור פנייתו של מר מור, יזוכה חשבונו בסך 100 ש"ח בגין המלצה לחיבור לקוח נוסף לשירותינו.

זיכוי זה יראה מר מור בחשבונית חודש אוגוסט 2007 אשר תפורסם בתחילת חודש ספטמבר 2007.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה