פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום תנאי התחיייבות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בהתחייבותי לשנה נוספת מיום 17.5.2007 נסגרים ע"י החברה מידי פעם ערוצים שונים פעם זה מיוזיק סלקט ופעם ג'וניור, למרות שיחתי מיום 24.5.2007 עם נציגה בשם חן, שחיברה אותי בהתאם לסיכום ביני ובין יס שוב ניתקו אותי מג'ויניור וביקשו תוספת תשלום , ושוב דברתי עם נציג בשם רועי, עד כמה שזכור לי והוא הבטיח כי ג'וניור יחובר עד לסיום ההתחייבות, ושוב ניתקו אותי, מג'וניור ,אני לא יודעת מה קורה שם אבל בלגן בטוח שיש, ביקשתי לחבר אותי לג'וניור או להתנתק, ויס מוכנה בתמורה לתוספת של 12ש,ח לחברני, ואם אתנתק אצטרך לשלם 690ש"ח ממש גניבה לאור יום .אציין כי הנני לקוחה מרוצה של יס מזה שנים רבות, ובאף שנה לא קרה מה שקורה היום. תודה על טיפולכם.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב,
בהמשך לתשובתנו מיום ה-23.7.07 בעניינה.
תגובה:
אבקש לחזור ולהבהיר כי החברה פועלת בהתאם לנוהלים ובכפוף לכל דין.



כפי שכבר צויין בהתאם לרשומות מערכת החברה ביום ה-17.5.07 הוצע וסוכם עם הלקוחה על מבצע המשך ללקוחות קיימים במחיר מוזל להלן מבצע IRA. המבצע כולל צפייה בחבילת הבסיס הסרטים 3 חבילות לבחירה וכן תשתית גלישה (ללא ספק) במהירות עד 1.5 m. כמו כן הוענקה לה כמחוה שירותית ערוץ "ג'וניור" לתקופה בת חודשיים בלבד ללא תשלום וכן חבילה נוספת לתקופת המבצע מוזיקה וצעירים .



עוד צויין בפניה במעמד השיחה כי בכפוף למצויין בנספח תנאי המבצע מותנית בהתחייבות הלקוח להישאר מנויה על שירותי החברה לתקופה בת 12 חודשים לפחות ממועד הצטרפותה למבצע. ככל שתפר התחייבות זו, תחויב בדמי עלות החזר ההטבה הגלומה במסגרת המבצע, באופן הבא: חודש ראשון בסך 399 ₪ בגין כל חודש שני עד 12 חודשים סך 699 ש"ח .



כל תנאי המבצע לרבות ההתחיבות פורטו בנספח המבצע שנשלח לביתה ביום ה-22.5.05 לעיונה ולידיעתה.



בנושא חבילת "מיוזיק סלקט" שהורדה לטענתה, עפ"י רשומות המנוי ביום ה-25.5.07 פנתה הלקוחה בנושא ולבקשה הוחלפה חבילת "מוזיקה וצעירים" בחבילת ה"מיוזיק סלקט".



אישורה של גב' קציר לתנאים ולהטבה שהוענקה כפי שמצויין לעיל מתועדים ברשומות מערכת החברה, כפי שהובהר לה ע"י נציגנו.



אי לכך טענותיה להתנהלות yes ולחוסר ידיעתה את פרטי המבצע שהוענק לה אינן מובנות.




yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה