פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים, שקרים ועוד שקרים (וגם המתנה לשוא לטכנאי) בנוגע להתקנת Yes-Max נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
סיפור ארוך (לצערי הרב) – אך זו מסכת השקרים שמכרו לי ב-Yes בנוגע להתקנת Max:

בתאריך 12 באוגוסט תיאמתי עם נציג שירות בשם גל התקנת Yes-Max בביתי ב-22 ביולי. הובטח לי שהמתקין יגיע בין 4 ל-7. ביום המיוחל יצאתי במיוחד מהעבודה כמה שעות לפני הזמן הרגיל, כדי להמתין בבית לטכנאי. בשעה 6:50 בערב, כשנהייתי קצת מודאג, התקשרתי למוקד השירות, שם בדקה נציגה בשם אביבית במחשב והבטיחה לי ש-"אין לך מה לדאוג - תוך 10 דקות הטכנאי אצלך". ב-7:35, אחרי עשרים דקות של מענה אוטומטי "נציגינו עמוסים כרגע - אנא חייג שוב מאוחר יותר" (וניתוק השיחה) - הצלחתי שוב ליצור קשר עם מרכז השירות של Yes. הפעם היתה זו ליאת, שטענה שמנסים להשיג אותי כבר חצי שעה בסלולרי (שקר ! הסלולרי שנתתי לצורך תיאום הביקור היה פנוי ולא היו אליו שיחות) כדי להודיע לי שיש עיכובים בהתקנות קודמות, והטכנאי יגיע אלי עד 9 (שעתיים אחרי סיום הזמן שנקבע). בלית-ברירה המשכתי להמתין, עד שב-8:10 התקשרה שירה, כדי להודיע לי ש-"יש לנו תקלות בממירים ולכן נבוא ביום אחר". הסברתי לה שכבר הפסדתי כמה שעות עבודה ואני בבית ממתין כבר יותר מ-4 שעות, אז היא הבטיחה לחזור אלי "בעוד כמה דקות". לאחר עוד 25 דקות התקשרה אליאור. הפעם הסיפור היה שהממירים אזלו בגלל "ביקוש גבוה באותו יום" (סליחה ? מה – אנחנו בשוק ונגמרה הסחורה ? לא ידעתם לפני 5 שעות שאין מספיק ממירים?) ולכן אין ברירה אלא לתאם איתי יום אחר. היא הציעה לי פיצוי מיוחד על 5 שעות המתנה לשוא – לא אצטרך לשלם על ההתקנה (שזה חסכון של 99 ש"ח, אפילו פחות מהתעריף הפורמלי של Yes לפיצוי על אי-הגעת טכנאי, שהוא 129 ש"ח).

למחרת התקשרתי כמובן ל-Yes וביקשתי לוותר על העסקה ולהתנתק מהם. אחרי העברות והמתנות אינסופיות בין נציגי שירות, בירורים עם אחראים וטלפונים חוזרים לאחר מספר שעות – הוצע לי פיצוי של חודש מנוי אחד חינם אם אשאר מנוי, ובנוסף – הבטיחה לי נציגת השירות ששמה מהוש (?) כי אם אני עדיין מעוניין בהתקנת Yes-Max – יקבעו איתי התקנה תוך מספר ימים על הבוקר בין 8 ל-10, ו-"ייעשה מאמץ שהטכנאי יגיע אלי ראשון בבוקר כדי שלא אפסיד עוד שעות עבודה".

ערב לפני ההתקנה התקשרתי ל-Yes, ונציגה בשם חופית בדקה במחשב, והרגיעה אותי ש-"בוודאי – אתה רשום לטכנאי ראשון ברשימה בשעה 8 בבוקר". הבוקר הגיע, אני מחכה בבית, ובשעה 8:50 איבדתי סבלנות והתקשרתי ל-Yes. נציגת השירות מרינה בדקה ואמרה ש-"אין לה מושג איפה הטכנאי, אבל רשום לה שהוא מגיע אלי בין 8 ל-10". כשהתעקשתי לדעת מתי בדיוק הוא יגיע, היא התעכבה כמה דקות ואז חזרה אלי והודיעה שהוא יגיע תוך 30 דקות. התשובה כמובן לא סיפקה אותי עקב ההבטחות שניתנו לי ודרשתי לדבר עם המנהל שלה, ואז הועברתי לנציג שירות אחר, ששוב התעכב, טען שהוא בדק עם הטכנאי וזה יגיע אלי תוך "30 עד 40 דקות". כפיצוי על ההמתנה הנוספת הוא הבטיח לי 3 סרטים חינם (תודה אבל אני כמעט לעולם לא רואה את הסרטים שלהם).

סבלנותי פקעה כבר, אבל כשתי דקות לאחר שסיימתי את השיחה – הופיע הטכנאי בדלת ! ממנו למדתי שאף אחד לא בדק איתו בדקות האחרונות מתי הוא מגיע אלי – סתם מכרו לי סיפור. חוץ מזה, הוא אמר לי שאין במנגנון שלהם בכלל יכולת לקבוע לו לאיזה לקוח הוא מגיע קודם – הוא קובע את הסדר בעצמו משיקולי נוחות, כך שכל מה שהבטיחו לי על כך שאני "ראשון על הבוקר" היה שקרים ותו לא.

אגב – די מהר הבנתי עם מי יש לי עסק, והתחלתי להקליט את כל שיחותי עם נציגי Yes, כך שיש לי הקלטות שלא יאפשרו ל-Yes לסתור את העובדות הנ"ל.

אמנם נשארתי בינתיים מנוי של Yes (בעיקר כי אני יודע ש-Hot לא פחות גרועים מבחינת השירות), אבל אני כבר לא מאמין לאף מילה של נציגי השירות שלהם. יש לי הרגשה שגם בנוגע להבטחות העתידיות שקיבלתי, על הפיצוי שאקבל על ההמתנות, הם עוד ייתנו לי את העונג בלהזכיר להם שוב, ושוב, ושוב, מה הובטח לי.
שיתחילו לדבר אמת ללקוחות ! (ועמידה בהבטחות גם לא תזיק). פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
ראשית ברצוני להודות למר גולן על שהקדיש מזמנך להעלות על הכתב את דבריו, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיו.



yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , על כן נבקש להתנצל על אי הנעימות שנגרמה לו עם בקשתך להתקנת ממיר yesMax בביתו.



פנייתו של מר גולן הועברה, ברשותו, למנהל התקנות אזורי לידיעתו ולטיפולו וכן, לביצוע תחקיר מקיף ברמת סמנכ"ל השירות לבדיקת המקרה.



לאור פנייתו של מר גולן, חשבון המנוי על שמך יזוכה על ידי בסך 128.33 ₪ בגין המתנת סרק ובהתאם למוסכם ביננו בהסכם ההתקשרות.



זיכוי זה יוכל לראות בחשבונית חודש אוגוסט 2007 אשר תפורסם בתחילת חודש ספטמבר 2007.



בנוסף, ביום 31.7.2007 נרשמו כמחווה, במנוי על שם מר אורן גולן 3 קופונים להזמנת סרטי DVDbox (לא כולל הזמנת משחקי כדורגל וסרטים אירוטיים) בתוקף לניצול עד ליום 29.1.2008 ולהנאתו.



אני תקווה כי בעתיד יווכח מר גולן בשרות הטוב והאיכותי אותו מעניקה yes ללקוחותיה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה