פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מחברת יס נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
את מסכת הייסורים שלי עם יס על מנת להתנתק קשה לתאר במילים. לאחר 3 שנים כמעט החלטתי להתנתק מיס כי אני חושבת שרמת השירות המחפיר , המחירים הלא פרופורציונאלים ועוד סיבות הביאו אותי לידי כך. על כן לפני 3 חודשים פניתי לשירות הלקוחות שהציעו לי הקפאה של המנוי כך שאוכל לראות ערוץ 2 ,1 ,10 ועוד כמה ערוצים. לצערי הרב (עדיין לא ברור לי למה) הסכמתי לכך תוך כדי שהנציגהה מבטיחה לי שאם ארצה להתנתק אוכל לעשות כן. סיום ההקפאה אמור להיות מחר דההיינו 4.8.07 . ביום 31/7/07 התקשרתי ליס , לקח לי לפחות 4 פעמים עד שנציג יס טרח לענות ולאחר שנעניתי ניסו להעביר אותי לקשרי הלקוחות ללא הצלחה. כשפניתי שוב בפעם המי יודע כמה באותו ערב נעניתי שיש אירוע של קשרי לקוחות ועל כן אין מענה ולנסות למחרת בבוקר. כך עשיתי בבוקר למחרת , שוב לקח לי 6 טלפונים והמתנה של 45 דק'!!!!! כאשר בכל פעם מעבירים אותי ואין מענה. לבסוף ענתה לי אחראית משמרת בשם זהבית שלאחר שיחה איתה הבהירה לי שיחזור אליי טכנאי כדי לתאם מתי לקחת את הממירים. חיכיתי יומיים וכמובן שלא חזרו אליי. ביום 1/8/07 שוב פניתי ליס , שוב לקח לי 45 דק' לערך (אם לא יותר) כדי להגיע לשימור לקוחות ואז הגעתי לנציגה בשם סיגל. יש לציין כי היחס שלה היה מחפיר עד כדי כך שהיא גרמה לי ממש לצרוח לתוך השפופרת , ענתה לי בחוצפה ופשוט נתנה לי להרגיש כאילו אני יכולה להמשיך לדבר לאוויר. כשממש כבר התרגזתי וצרחתי עליה היא פשוט ענתה לי בצורה חצופה תוך כדי הרמת קולה וצעקה עליי שיחזרו אליי תוך 72 שעות. תשובתה לא היתה מקובלת עליי וביקשתי מנהל , היא אמרה לי שהיא מנהלת (דבר שלא נראה לי) והסברתי לה שזה לא מעניין אותי ואני רוצה לשוחח עם מנהל . תשובתה היתה כי מנהל ייתן לי את אותן תשובות בדיוק והשאירה אותי על הקו עוד 15 דק' כ"עונש" וחזרה אליי עם אותה תשובה .... עד כה עברו 72 שעות ואף אחד לא יצר עימי קשר. מחר בוודאי יפתחו כל הערוצים ובודאי גם אחויב על כך. אני מקווה שהתלונה כאן תעזור לפני שאעבור לערכאות משפטיות.
לא ברור לי מדוע כשרוצים להתחבר רצים אליך הביתה וכשרוצים להתנתק מעבירים אותך שבעת מדורי גיהנום. שירות זה לא!
עלבון סוג הנזק :
טכנאי מיידי וזיכוי במידת הצורך אם אחויב. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
גברת בן-נון פנתה לחברתנו באמצעות אתר אינטרנט yes בפנייה זהה ביום 06.08.07 .



באשר בהמשך לפנייתך הוצאה אליה שיחה על ידי מנהל בשירות הלקוחות של חברתנו לבקשתה והנושא טופל לשביעות רצונה של גברת בן-נון ביום 07.08.07.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה