פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מיס נושא התלונה:
פורמישר אבנר שם/כינוי:
‏יום שני ‏20 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התנתקתי מיס ב- 26-06-07
לאחר כ-4 שיחות ליס קבעו לי שיבאו לאסוף את הציוד רק ב-6-9 .התברר לי שגובים ממני 15שקל לממיר .ביקשתי שיקדימו ולא ניתן.רק לאחר צעקות ואיומים נאותו לבוא ב27-8 .חוצפה ,אני מרגיש כבן ערובה.מענין מה היה קורה אם הייתי רוצה להתחבר שנית האם הייתי מחכה חודשייםץ
נ.ב.לא יודע אם אחזור אליהם אי פעם




26-6-07
כסף,עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
כבר בפתח הדברים, אציין כי חברת yes מצרה על החלטתו של מר פורמישר להתנתק משידוריה וזאת מטעמים השמורים עמו.



חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן, על כן נבקש להתנצל על אי הנעימות באם נגרמה ללקוח בעיקבות השתלשלות המקרה .



מבדיקה ברשומות מנוייו עולה כי ביום ה- 28.6.07 התקבלה במשרדנו הודעת ניתוק מחברת הכבלים ובקשה לסיום ההתקשרות מול חברת yes .



שירותי הצפייה הוסרו ממינויו ביום ה 1.7.07 לרבות החיוב בגינם. לאור פנייתו שבנידון תואם מועד לאיסוף הציוד למועד הקרוב ביותר האפשרי ליום ה- 28.8.07 .



לאור השתלשלות המקרה yes תדאג לזכות חשבון מנויו של מר פורמישר בגין חיוב שכירות ציוד הממירים לתקופה הנידונה.



אנו מודים למר פרומישר על פנייתו ומקווים כי בעתיד יבחר לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה