פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על ממיר שקיים נושא התלונה:
שגית שגית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מחוברת ליס כבר מספר שנים שהיה את המבצע של שלושה ממירים , חברת יס באו להתקין את הממירים שניים אצלי ואחד אצל חמתי שהיא גרה מעלי (עקב סיבות בריאותיות אנחנו מיתגוררים יחדיו) עכשיו לאחר כמה שנים הופיעה תכנאי של יס ופתאום קבע שאנחנו צריכים לשלם בנוסף עוד 99 ש"ח שזה ניקרא דירת סמך, אני לא אישרתי את התשלום ואמרתי להם בטלפון זאני לא מסכימה ולא יתכן שפתאום אתם מחליטים שזה דירת סמך, הרי אתם התקנתם לי את הממירים ולא אף אחד הם בלי אישורי חייבו אותי בחשבונית האחרונה על עוד 99 ש"ח. וברוב חוצפתם שלחו לי קבלה שאני אישרתי להם את החיוב לגבי התשלום הנוסף. אני לא מעוננינת בתשלומים נוספים לא אישרתי ולא מאשרת הורדה נוספת של 99 ש"ח ואם המצב ימשיך אני אתנתק מיס ואעבור לחברה אחרת. אבקש להחזיר לי את כספי. תודה שגית.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו בעניין פנייתה של הגב' שגית מיום 26.8.07. תגובה:
חברת yes משקיעה רבות על מנת להעניק חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל לקוח. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.



בהמשך לפנייה בנושא דרישתנו לתשלום בגין שרותי צפייה בדירת סמך הרשני להשיבך.



ביום 29.4.07 הגיע לביתה של הגב' פרוכסאד נציג החברה עקב תקלת צפייה. בעת ביקור נציג yes ובמסגרת תפקידו לבצע התאמת ציוד ובדיקתו בכל ביקור אצל לקוחות yes (בדיקה זו היא פעילות שגרתית המתבצעת ע"י כל נציגינו הטכניים), נמצא כי ממיר אחד מתוך שלושת הממירים שברשותה מותקן ביחידת דיור המופרדת מבית המגורים הממוקמת בסמוך לבית מגורייה- יחידת מגורים זו עונה להגדרת "דירת סמך" כקבוע בנהלי yes.



דירת סמך מוגדרת כיחידת דיור, בעלת כניסה נפרדת, בחצר של בית פרטי או במפלס נפרד.



אבקש להסביר כי בכדי לא לחייב את הלקוחות במחיר מלא עבור שירותי הצפייה, החליטה החברה לאפשר במקרים אלה, להצטרף למבצע מיוחד שבמסגרתו יקבלו שלוחה נוספת הזהה בתכני הצפייה במחיר מוזל, בדירה המוגדרת כדירת סמך.



התקנת הציוד ביחידות נפרדות מבית המגורים הנה בניגוד מוחלט לסעיף 7.ג. להסכם ההתקשרות של yes עם לקוחותיה (להלן: "הסכם ההתקשרות"), אשר קובע, כי "חל איסור מפורש להוציא את ציוד הקליטה מביתך".



לפיכך, וכפי שנמסר לגב' פרוכסאד או מי מטעמה ע"י נציגינו, תוספת התשלום החודשית במקרה זה בעבור דירת הסמך הינה בסך 97.83 ₪*.



ביום ה- 28.5.07 ביקר בביתה גם המנהל האזורי לבדיקה נוספת



במועד הביקור כאמור לעיל וכן בשיחות טלפוניות מול נציגינו במועד מאוחר יותר ולאחר בדיקות נוספות, הובא לידיעתה של הגב' פרוכסאד או מי מטעמה כי על פי נוהלי החברה, וחרף העובדה כי ממועד התקשרותכם עם yes בשנת 2002 הממיר הנדון הותקן בדירת סמך, הרי שיש לבצע שינוי באופי המנוי, להגדירו מחדש בהתאם לנוהליyes לעת זו, ועל כן עמדו בפנייה האופציות כדלהלן:



· תוספת תשלום חודשי למנוי בסך 97.83 ₪ בעבור דירת הסמך.

· ניתוק דירת הסמך, והחזרת הממיר לרשות yes.

· העברת הממיר הנדון לבית המגורים.

· סיום ההתקשרות עם yes.



מכתב בנושא נשלח אל הגב' פרוכסאד ביום ה-31.5.07 ומשלא התקבלה החלטתה בטווח של 30 יום עודכנה במנוי ביום ה- 2.7.07 תוספת חיוב בסך 97.83 ש"ח לחודש בגין שירותי הצפייה בדירת הסמך.



למען הסר ספק יובהר, כי אין כל ממש בטענת הגב' פרוכסאד לפיה שינתה yes את תנאי הצטרפותה. כפי שהובהר לעיל, חיבורה לשידורי yes נעשה נכון למועד מכתבי זה באופן שאינו עולה בקנה אחד עם נהלי yes והסכם ההתקשרות.



ברצוני להדגיש כי במידה והגב' פרוכסאד תבחר לסיים התקשרותה מול חברתנו הוחלט כי באופן חריג ולפנים משורת הדין לא נחייב את מינויה בהחזר עלות הטבת המבצע המעודכן במינויה נכון למועד מכתבי זה.



במידה ולא תתקבל החלטתה לבחירה של אחת מהאפשרויות שלעיל עד ליום ה- 15.9.07 ישאר החיוב בגין דירת הסמך כתוספת לחיוב החודשי במנוי.



אנו מודים לגב' פרוכסאד על פנייתה ומקווים שתחליט להמשיך ולהימנות עם קהל לקוחותינו.



נשמח לעמוד שירותך בכל עת,

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה