פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס התנתקות מחברת יס שתפח והועבר לטפול משרד עורכי דין נושא התלונה:
מקמל ניסו שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רקע: במאי 2006 התנתקתי מהשירות של יס, ונאמר לי שאני יחוייב בקנס של 390 שקלים דרך הוראת הקבע של כרטיס האשראי.

מאותו זמן ועד היום לא נעשתה אלי שום התקשרות, לא טלפונית ולא בדואר, בקשר לחוב זה.

כעת אוגוסט 2007 פנו אלי טלפונית ממשרד עורכי דין (פישר) ודורשים ממני לשלם 850 חוב ליס כל זאת תחת איומים שקרים והפחדה שיש להם כבר צו עיקול של בית משפט, ובמידה ולא אשלם תוך 14 יום הם ישלחו לביתי מעקלים. את העובדות, הצד שלי בסיפור, הם לא מעונינים לשמוע – אין שם אם מי לדבר.

פניתי ליס ונאמרו לי הדברים הבאים:
1.ניסו לחייב אותי בכרטיס אשראי אך הוא בוטל
2.נשלח אלי מכתב התראה
3.הם כבר לא מטפלים בתיק, ועלי לדבר אך ורק עם משרד עורכי הדין.

העובדות כפי שקרו:
1.בתאריך 14 לינואר 2007, כשבעה חודשים לאחר התנתקותי מיס עברתי בנק, ורק אז כרטיס האשראי הנ"ל בוטל. עובדה זאת ניתנת לאישור עי הבנק וחיובים שבוצעו בכרטיס עד תאריך זה.
2.לא קיבלתי שום מכתב התראה בדואר, לא דואר רגיל ולא דואר רשום, וכאמור לא נעשתה אלי גם שום פניה טלפונית. לחיזוק טענה זו – ביקשתי מספר פעמים ממזכירת משרד עורכי הדין ומיס לשלוח לי העתק מכתב זה – אך נתקלתי בסירוב.
3.מלבד תשלום מלא של הקנס שתפח וכולל את שכר טרחם – לא מענין אותם דבר.

לאור עובדות אלה מסקנתי היא שהחוב המקורי ע"ס 390 נשכח, כפי שלמדתי גם מתלנות של אנשים אחרים – המערכת ביס עובדת באיטיות רבה - כי הרי עד פברואר 2007 הכרטיס היה תקף, ורק לאחר תאריך זה משום מה הם נזכרו בחוב וניסו לחייב אותי – כפי שהם טוענים. כאשר גילו שהכרטיס בוטל – הנושא הועבר למחלקה המשפטית – ומשם למשרד עורכי הדין. בכל העת הם לא טרחו אן ניסו ליצור עימי קשר.

אני חושב שזה גובל בשערוריה, אני צריך לשלם מחיר כבד הן כספי והן בעוגמת נפש בשל הליקויים המערכתיים של יס.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בקשתי לשלם את הקנס המקורי ולסגור סוגיה זו – אחרת בכוונתי לתבוע את יס על עוגמת נפש. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
בהתאם לפנייתו של מר ניסו שבנידון נערכה בדיקה מקיפה למול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטים ב-yes. תגובה:
בהתאם לרשומות מערכת החברה ביום ה-30.5.06 סיים הלקוח התקשרותו עם חברתנו. יודגש כי טרם סיום התקשרותו הודגש בפני מר ניסו נושא התחייבותו למבצע אליו הצטרף מיום ה-5.12.05 להלן מבצע SPB לתקופה בת 12 חודשים עפ"י תנאיו באם לא ישאר לקוח ב- yes עד תום תקופת התחייבותו יחוייב בהחזר עלות הטבה שהוענקה לו במסגרת המבצע על סך 399 ש"ח.



לאור אי תשלום יתרת חובו של מר ניסו במנוי בגין החזר עלות ההטבה (עקב ביטול אמצעי התשלום) הועבר הטיפול בנושא למשרדי בא כוח החברה, משרד עו"ד פישר.



לאחר עיון מחודש בטענותיו הוחלט לחייב את מר ניסו בגין קרן חובו בלבד על סך 395.58 ש"ח אשר שלום על ידו וכן בוטל התיק המשפטי הנידון ביום ה- 27.8.07.



אנו מודים למר ניסו על פנייתו ומקויים כי בעתיד ישוב להמנות עם קהל לקוחותינו.

yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה