קנס התנתקות מחברת יס שתפח והועבר לטפול משרד עורכי דין |
נושא התלונה: |
מקמל ניסו |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רקע: במאי 2006 התנתקתי מהשירות של יס, ונאמר לי שאני יחוייב בקנס של 390 שקלים דרך הוראת הקבע של כרטיס האשראי.
מאותו זמן ועד היום לא נעשתה אלי שום התקשרות, לא טלפונית ולא בדואר, בקשר לחוב זה.
כעת אוגוסט 2007 פנו אלי טלפונית ממשרד עורכי דין (פישר) ודורשים ממני לשלם 850 חוב ליס כל זאת תחת איומים שקרים והפחדה שיש להם כבר צו עיקול של בית משפט, ובמידה ולא אשלם תוך 14 יום הם ישלחו לביתי מעקלים. את העובדות, הצד שלי בסיפור, הם לא מעונינים לשמוע – אין שם אם מי לדבר.
פניתי ליס ונאמרו לי הדברים הבאים:
1.ניסו לחייב אותי בכרטיס אשראי אך הוא בוטל
2.נשלח אלי מכתב התראה
3.הם כבר לא מטפלים בתיק, ועלי לדבר אך ורק עם משרד עורכי הדין.
העובדות כפי שקרו:
1.בתאריך 14 לינואר 2007, כשבעה חודשים לאחר התנתקותי מיס עברתי בנק, ורק אז כרטיס האשראי הנ"ל בוטל. עובדה זאת ניתנת לאישור עי הבנק וחיובים שבוצעו בכרטיס עד תאריך זה.
2.לא קיבלתי שום מכתב התראה בדואר, לא דואר רגיל ולא דואר רשום, וכאמור לא נעשתה אלי גם שום פניה טלפונית. לחיזוק טענה זו – ביקשתי מספר פעמים ממזכירת משרד עורכי הדין ומיס לשלוח לי העתק מכתב זה – אך נתקלתי בסירוב.
3.מלבד תשלום מלא של הקנס שתפח וכולל את שכר טרחם – לא מענין אותם דבר.
לאור עובדות אלה מסקנתי היא שהחוב המקורי ע"ס 390 נשכח, כפי שלמדתי גם מתלנות של אנשים אחרים – המערכת ביס עובדת באיטיות רבה - כי הרי עד פברואר 2007 הכרטיס היה תקף, ורק לאחר תאריך זה משום מה הם נזכרו בחוב וניסו לחייב אותי – כפי שהם טוענים. כאשר גילו שהכרטיס בוטל – הנושא הועבר למחלקה המשפטית – ומשם למשרד עורכי הדין. בכל העת הם לא טרחו אן ניסו ליצור עימי קשר.
אני חושב שזה גובל בשערוריה, אני צריך לשלם מחיר כבד הן כספי והן בעוגמת נפש בשל הליקויים המערכתיים של יס.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
בקשתי לשלם את הקנס המקורי ולסגור סוגיה זו – אחרת בכוונתי לתבוע את יס על עוגמת נפש. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|