פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחיבות נושא התלונה:
טאהא עמאד שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אחרי שהתחיבתי ליס שנה ובאתי להתנתק אחרי שהסתימה השנה הופתעתי שמחיבים אותי עוד שנתיים אז באתי לצאת ולהתנתק אמרו לי שאני אשלם קנס התנתקות בערך שש מאות שקל .
כספי סוג הנזק :
למנוע מהם לגנוב הם גנבים פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
קבלנו בתודה את פנייתו של מר עמאד שבנידון. בהתאם לפנייתו נערכה בדיקה מול רשומות המערכת וכל הגורמים הרלוונטיים בyes תגובה:
כידוע, חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים למסלולי צפייה שונים לקהל לקוחותיה בתנאים אטרקטיביים, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. בכפוף לתנאי המבצע אליו הצטרפף מר עמאד, מתחייב הלקוח להישארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 24 חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחויב בגין "החזר עלות ההטבה" שניתנה.



בהתאם לרשמות המערכת ביום ה-27.5.07 שוחח הלקוח עם נציגנו וביקש לקבל מידע בנושא מבצע המשך עבור שירותי צפייה , ניתן מידע לגבי מחירים ומבצעים מוזלים הקיימים בחברתנו.



לאחר תיאום עמו והסבר על תנאי המבצעים, לרבות בחירת חבילות הצפייה על ידו סוכם על הסבת המנוי למסלול החדש להלן מבצע OCJ* מסלול מוזל ואטרקטיבי הכולל חבילת צפייה לתקופה מוגדרת בת 24 חודשים.



בשיחה זו, אישר מר עמאד את הסבת המנוי לתנאי המבצעים, המזכים אותו בהטבות משמעותיות במחיר חבילת הצפייה אותם בחר, וזאת כנגד התחייבותו המפורשת להישאר מנויי על שירותי החברה לתקופה מוגדרת מראש.




כאמור לעיל, בוצעה הסבת המנוי בתאריך 30.5.07 לתנאי המבצע הנ"ל, זאת לאחר קבלת הסכמתו ואישורו בסיום אותה שיחה למול נציגנו.



בתאריך ה- 3.6.07 נשלח נספח הכולל את כל תנאי המבצעים לביתו באמצעות הדואר לעיונו ולידיעתו.



שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הסבה לתכנית כזו או אחרת, לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הנם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה ומאושרים ע"י משרד התקשורת.



אי לכך, ניתן להיווכח כי הובהר ללקוח נושא התחייבותו טרם הצטרפותו למבצע.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה