פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף ללא מתן כל שירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 01 לאוגוסט צלצלתי להודיע על ניתוק הכבלים בדירה השכורה שגרתי (שינקין 18 גבעתיים) מהבחורה בקשרי לקוחות בשם "ענבל" הבנתי שהנושא סגור רק יתאמו אתנו לקחת את הממירים. לתדהמתי בבדיקה בחשבון כרטיס האשראי גיליתי שעדיין גובים כסף עלי לציין שבכל מס' ימים התקשרו לשאול שאלות על הניתוק ואני שוב ושוב מסבירה בצורה עדינה שעזבתי את הדירה.
ב29 לחודש התקשרתי ובחור בשם אבי מסביר לי שהנוהלים בחברה הם כאלה שעד שלא אוספים את הממירים עלי לשלם ובגלל שהטכנאי שלהם הגיע לדירה השכורה שעזבנו ולא עדכנו אותו לכתובת שציינו באין ספור הטלפונים שהתקשרו להבהיר את סיבת הניתוק נדחה האיסוף לחודש נוסף ו... עלי לשלם עד האיסוף...
אחרי דין ודברים החליט האדון "לזכות" אותי בחלק היחסי - וזאת שוב בגלל נוהלי החברה המעוותים כי רק ב-06 לחודש מצא לנכון "מנהל" בשם "גדי" לאשר את הניתוק. כמו כן לא הובהר לי בכל האין ספור טלפוניםנ שעלי לשלוח פקס והודיע להם על הניתוק .
בסופו של ענין מתוך 223 שח שלקחו ממני יחזירו לי 179 משמע שעלי לשלם 44 שקל כי ה"מנהל גדי" חזר אלי אחרי 6 ימים ...
אני מבקשת שיזכו אותי בכל הסכום וכמובן שלא יחייבו אותי חודשים נוספים . בגלל נוהלים מעוותים שלהם.
עוגמת נפש בזבוזשיחות וזמן סוג הנזק :
להחזיר לפחות את מלא הכסף שנגבה ללא כל סיבה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 1.8.2007 התקבלה פנייה מגב' מזל, מטעם בעלת המנוי ובבקשה לבדיקת סטטוס המנוי. בתיאום עם הגב' מזל, הסבירה כי תבקש מהגב' ורד ביטון להתקשר עמנו על ננת לסכם על המשך התקשרותה למולנו.

ביום 6.8.2007 הוצאה שיחה טלפונית ממר גד"י, נציג החברה לגב' ביטון וסוכם למולה על סיום התקשרותה ותואם למולה מועד לאיסוף ציוד הקצה ליום 27.8.2007.

ביום 27.8.2007 תואם למול הגב' מזל, מטעמה של הגב' ביטון מועד חדש לאיסוף ציוד הקצה ליום 25.9.2007.

למרות האמור לעיל, יזוכה חשבון המנוי על שם הגב' ביטון בגין חיוב שירותי תוכן החל מיום 6.8.2007.

יש לציין כי לאחר איסוף ציוד הקצה יערך על ידינו הליך גמר חשבון וינותק המנוי.

לאחר הליך גמר חשבון וניתוק המנוי לא נעשה כל שימוש באמצעי התשלום אשר עדכנה הגב' ורד ביטון בידינו וכל התחייבויותיה כלפינו יבוטלו.

אנו מודים לגב' ביטון על התקופה בה היתה לקוחה של yes ומקווים כי נהנתה מהמוצר המתקדם אותו אנו מספקים.

נשמח באם תבחר הגב' ביטון להצטרף בעתיד לשירותי חברתנו.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה