פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא הוגן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף יולי תחילת אוגוסט 2007 פניתי לחברת הכבלים יס ע"מ לקבל את שירותם אכן כל המשא ומתן שלי התנהל עם נציגה בשם אוריה אשר היתה מאד אדיבה ושירותית ואכן בתחילת חודש אוגוסט חיברו אותי לרשת יס (לציין כי הטכנאי אשר חיבר אותי התחבר על הרשת הקיימת של הוט ורק החליף מפצלים )
אך מיד עם ישיבתי מול הטלויזיה התחלתי לזפזפ בשלט ולא מצאתי ערוצים העונים לדרישתי ז"א תוכן השידורים ב יס לא לטעמי ללא עקבות מיותרות התקשרתי לחברת יס הסברתי להם כי איכות התמונה לא השתפרה כמו שחשבתי (ביחס להוט)ומה גם איני מרוצה מתמהיל הערוצים המוצע ולכן אני מבקש להתנתק כמו כל צרכן אני יודע שיש לי את הזכות להיתחרט באם אני לא מרוצה ממוצר כלשהו תוך 14 יום מה גם שחברת יס לא עמדה בהבטחתה לטפל בנושא הניתוק מול הוט ונוצר מצב שגיליתי שאני משלם ל 2 חברות נשארתי לקוח גם של הוט כשדיברתי עם נציגת יס ביקשה לשלוח פקס בקשה לניתוק הפקס נשלח ולא נעשה עם זה כלום לציין כי במעמד שיחה זו נאמר לאישתי כי יש דמי ניתוק ע"ס 470 ש"ח מה שלא הגיוני על מה ולמה ובשיחתי השניה עם נציג בתאריך 27/8/07 לשאלתי למה הם לא באים לקחת את הממירים ענה לי הנציג יצרו איתך קשר תוך 72 שעות ויקחו ממך הסברתי לו שהיה להם מ ה 7/08/07 לקחת את הממירים ענה לי כי אני בכלל לא מופיע כמנותק ואם ארצה להתנתק העלות היא 670 ש"ח אבל אישר את זה שאכן הוא רואה תכתובת במחשב מולו עם בקשתי לניתוק וכ"ו חשוב להדגיש המוצר של יס הוא שידור וחלק ממנו הוא הממיר וההתקנה הריי ללא זה לא יהיה ניתן לצפות בשידור אז למה אני צריך לשלם על המוצר אם איני מרוצה ממנו ועמדי בקריטריונים לא חלפו 14 יום יש לי האריזות של הממירים ועוד להחזיר אותו אם הם רוצים עמלת ניתוק שלא יקחו ממירים הריי שאני אמור לשלם עליהם סכום נכבד והלקוח בן ערובה אצלם כי התרוץ הנדוש עד שלא אוספים את ציוד הקצה לא מסיימים חשבון מבחינתי עוד באותו הרגע בוא הודעתי על ניתוק היו צרכים לתאם ולבוא למחרת לקחת ציוד אני לא מחסן ואין לי מה לעשות עם ממירים שזרוקים לי על איזה מדף אני אחייב אותם על כל יום איכסון
בקיצור מה לעשות איתם ??????????????
כספי סוג הנזק :
שיבואו לקחת את הממירים שלהם ולהיתראות אין לי שימוש במוצר שלהם ומה גם לא נעשתה פה עבודה מי יודע מה רק החלפת מפצלים פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
קבלנו בתודה את פנייתו של מר שלומי שבנידון, אשר ממנה עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותייך. תגובה:
חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , על כן פנייתו זו נלקחה במלוא תשומת הלב הראויה.



עוד אציין כי yes מצרה על החלטתן של מר מלכה להתנתק משידוריה וזאת מטעמים השמורים עמו, אך מכבדת החלטתו זו.



בהתאם לרשמות מערכת החברה ביום ה-31.7.07 הוענק למר מלכה מבצע הצטרפות ללקוחות חדשים, להלן מבצע *DM4. במסגרת המבצע כאמור, הנו זכאי למסלול צפייה TOP מוזל הכולל מכשיר yesmax לתקופת המבצע להלן 36 חודשים*.



מצ"ב נספח המבצע החתום על ידו מפרט את תנאיו במלואם לרבות נושא התחייבותו.



בנושא חיוב בגין "החזר עלות הטבה" אבקש לציין כי בנספח המבצע עליו הנו חתום מצוין במפורש, כי יהא זכאי להטבות המוענקות במסגרת המבצע, רק אם ישאר מנוי על שירותי החברה למשך 36 חודשים לפחות ממועד הצטרפותו למבצע ובמידה ולא יעמד בתנאי המבצע, יחויב בעלות החזר ההטבה באופן הבא: במהלך חודש ראשון בסך 470 ש"ח מחודש שני ועד 36 חודשים בסך: 645 ש"ח.



באשר לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981: הכלל המעוגן בחוק הנ"ל בדבר זכות הצרכן להתחרט בתוך 14 יום, מיום שרכש את המוצר, אינו חל במקרה זה מאחר שעסקינן בעסקה המוגדרת כמתן שרות, אשר מרגע שהוחל בנתינתו הלקוח "מאבד את זכות החרטה", כאמור בסעיף 14(א)(2) המובא כלשונו: " בשירות, אם טרם הוחל בנתינתו - תוך ארבעה-עשר ימים מיום עשיית ההסכם".



בנושא ניתוק הלקוח מחברת הכבלים, יודגש כי בעת הצטרפותו ל-yes ובניגוד מוחלט לטענותיו הלקוח חתם על הסכם הצטרפות לשידורי החברה ועל טופס בקשת ניתוק משידורי חברת "הוט" (להלן – "חברת הכבלים").



יובהר כי לאחר שנציג חברתנו דאג להחתימו על טופס בקשת ניתוק מחברת הכבלים (בטופס ההתקשרות) "הוט", הועברה כמובטח מצדנו בקשת הניתוק לחברת הכבלים וזאת בהתאם לסעיף 6(ז) להוראות המנהל בקשר לניתוק קו המנוי והשימוש בו (משרד התקשורת).

אציין, כי yes מעבירה את בקשת הניתוק בלבד שהינה טופס בקשת ניתוק מחברת הכבלים החתום על ידו ואשר העתקו נמצא ברשותו.

לצערנו עקב אי שיתוף פעולה של חברת הכבלים עמנו הנושא מתעכב על גבם של לקוחותינו. על כן על מנת לזרז את הטיפול בנושא אנו מבקשים מלקוחותינו לפנות באופן עצמאי לחברת הכבלים בבקשת ניתוקם. כמו כן חברתנו דואגת לזכות לקוחותיה בגין חיובים אלה כנגד הצגת העתקי חשבוניות החיוב של "הוט" . נציגנו עדכנו את מר מלכה בנושא הנידון.

חשוב להדגיש כי נציגנו עשו ככל שביכולתם על מנת להטיב עם מר מלכה אשר סרב בתוקף לכל הצעה מצידם להמשך התקשרותו עמנו, לצערנו בחר מר מלכה לסיים התקשרותו עמנו ובהתאם לכך נקבע למולו מועד איסוף ציוד הקצה מביתו לאחר שהובהר בפניו נושא התחייבותו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה