חברת YES |
שם ותפקיד: |
קבלנו בתודה את פנייתו של מר שלומי שבנידון, אשר ממנה עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותייך. |
תגובה: |
חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , על כן פנייתו זו נלקחה במלוא תשומת הלב הראויה.
עוד אציין כי yes מצרה על החלטתן של מר מלכה להתנתק משידוריה וזאת מטעמים השמורים עמו, אך מכבדת החלטתו זו.
בהתאם לרשמות מערכת החברה ביום ה-31.7.07 הוענק למר מלכה מבצע הצטרפות ללקוחות חדשים, להלן מבצע *DM4. במסגרת המבצע כאמור, הנו זכאי למסלול צפייה TOP מוזל הכולל מכשיר yesmax לתקופת המבצע להלן 36 חודשים*.
מצ"ב נספח המבצע החתום על ידו מפרט את תנאיו במלואם לרבות נושא התחייבותו.
בנושא חיוב בגין "החזר עלות הטבה" אבקש לציין כי בנספח המבצע עליו הנו חתום מצוין במפורש, כי יהא זכאי להטבות המוענקות במסגרת המבצע, רק אם ישאר מנוי על שירותי החברה למשך 36 חודשים לפחות ממועד הצטרפותו למבצע ובמידה ולא יעמד בתנאי המבצע, יחויב בעלות החזר ההטבה באופן הבא: במהלך חודש ראשון בסך 470 ש"ח מחודש שני ועד 36 חודשים בסך: 645 ש"ח.
באשר לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981: הכלל המעוגן בחוק הנ"ל בדבר זכות הצרכן להתחרט בתוך 14 יום, מיום שרכש את המוצר, אינו חל במקרה זה מאחר שעסקינן בעסקה המוגדרת כמתן שרות, אשר מרגע שהוחל בנתינתו הלקוח "מאבד את זכות החרטה", כאמור בסעיף 14(א)(2) המובא כלשונו: " בשירות, אם טרם הוחל בנתינתו - תוך ארבעה-עשר ימים מיום עשיית ההסכם".
בנושא ניתוק הלקוח מחברת הכבלים, יודגש כי בעת הצטרפותו ל-yes ובניגוד מוחלט לטענותיו הלקוח חתם על הסכם הצטרפות לשידורי החברה ועל טופס בקשת ניתוק משידורי חברת "הוט" (להלן – "חברת הכבלים").
יובהר כי לאחר שנציג חברתנו דאג להחתימו על טופס בקשת ניתוק מחברת הכבלים (בטופס ההתקשרות) "הוט", הועברה כמובטח מצדנו בקשת הניתוק לחברת הכבלים וזאת בהתאם לסעיף 6(ז) להוראות המנהל בקשר לניתוק קו המנוי והשימוש בו (משרד התקשורת).
אציין, כי yes מעבירה את בקשת הניתוק בלבד שהינה טופס בקשת ניתוק מחברת הכבלים החתום על ידו ואשר העתקו נמצא ברשותו.
לצערנו עקב אי שיתוף פעולה של חברת הכבלים עמנו הנושא מתעכב על גבם של לקוחותינו. על כן על מנת לזרז את הטיפול בנושא אנו מבקשים מלקוחותינו לפנות באופן עצמאי לחברת הכבלים בבקשת ניתוקם. כמו כן חברתנו דואגת לזכות לקוחותיה בגין חיובים אלה כנגד הצגת העתקי חשבוניות החיוב של "הוט" . נציגנו עדכנו את מר מלכה בנושא הנידון.
חשוב להדגיש כי נציגנו עשו ככל שביכולתם על מנת להטיב עם מר מלכה אשר סרב בתוקף לכל הצעה מצידם להמשך התקשרותו עמנו, לצערנו בחר מר מלכה לסיים התקשרותו עמנו ובהתאם לכך נקבע למולו מועד איסוף ציוד הקצה מביתו לאחר שהובהר בפניו נושא התחייבותו.
|
פתרון: |
|
|